24ωρες... ΕΛΕΥΘΕΡΗ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΧΩΡΙΣ ΟΡΙΑ...ΣΤΕΙΛΕ ΤΟ ΘΕΜΑ ΣΟΥ ΝΑ ΓΙΝΕΙ ΕΙΔΗΣΗ...Συνεχής ροή Ειδήσεων από όλο τον Κόσμο.. Σελίδα Ενημέρωσης Και Σάτιρας...

Σάββατο

ΔΟΛΟΦΟΝΙΑ ΣΤΗΝ ΚΟΜΟΤΗΝΗ ΜΕΡΑ ΜΕΣΗΜΕΡΙ σκότωσαν ηλικιωμένη για 20 ευρώ

 Ρεπορτάζ Μελαχροινή Μαρτίδου

Πρωτοφανής αγριότητα σε βάρος 84χρονης γυναίκας που διέμενε σε διαμέρισμα πίσω από το ΙΚΑ Οι δράστες αναστάτωσαν όλο το σπίτι ψάχνοντας για λίρες και τιμαλφή που δεν υπήρχαν "...Φοβόμαστε, λένε οι περίοικοι, αγρίεψαν τα πράγματα....
και στην Κομοτηνή"  «…Μπορεί να ήμουν εγώ το θύμα, μου χτυπούσαν την πόρτα επίμονα. Συνεχώς. Φώναζα ποιος και δεν απαντούσαν. Ανησύχησα. Ξαναχτυπούσαν, κάποια στιγμή νόμισα ότι είναι ο εγγονός μου και μου κάνει πλάκα. Όταν ξαναρώτησα μου είπαν ότι είναι από το σύλλογο τυφλών αλλά έτσι που το έλεγαν δεν το πίστευαν ούτε οι ίδιοι. Κάτι με ανησύχησε και δεν άνοιξα. Έφυγαν, άκουσα το ασανσέρ πήγαν στον τρίτο όροφο. Ήταν η μαύρη τύχη της κυρά Βάσως», λέει η γειτόνισσα που δεν μπορεί να πιστέψει το συμβάν που εκτυλίχθηκε λίγα λεπτά μετά την δική της επιλογή του σπιτιού. Η Χρυσούλα Τσιάρα μιλά και για άλλες επιθέσεις με κίνητρο τις κλοπές που συνέβησαν στην διπλανή πολυκατοικία. «Όσο υπάρχει φτώχεια και ο κόσμος υποφέρει και είναι σε απόγνωση, θα συμβαίνουν κλοπές και ληστείες αλλά όχι και θάνατοι βρε παιδιά. Αυτό δεν το χωρά ο νους του ανθρώπου. Είναι αδίστακτοι να τα βάζουν με ανήμπορους ηλικιωμένους, να τους χτυπούν ανελέητα, να τους σκοτώνουν».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου