24ωρες... ΕΛΕΥΘΕΡΗ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΧΩΡΙΣ ΟΡΙΑ...ΣΤΕΙΛΕ ΤΟ ΘΕΜΑ ΣΟΥ ΝΑ ΓΙΝΕΙ ΕΙΔΗΣΗ...Συνεχής ροή Ειδήσεων από όλο τον Κόσμο.. Σελίδα Ενημέρωσης Και Σάτιρας...

Τρίτη

Πηνελόπη Πλάκα: «Όσο άσχημα κι αν πάει η κατάσταση στην Ελλάδα, θα μείνω»


«Ως λαό πάντα μας σώζει ο ήλιος! Την ψυχολογία μου, πάντως, την έχει «σώσει» πολλές φορές» τόνισε σε συνέντευξή της η Πηνελόπη Πλάκα. Θα αποχωριζόταν την Ελλάδα για...
να κάνει καριέρα στο εξωτερικό; «Μoυ αρέσει πολύ να ταξιδεύω και ...να γνωρίζω καινούργιους πολιτισμούς, αλλά νομίζω ότι δεν θα ήμουν ικανή να το κάνω. Το λέω με ντροπή, γιατί είναι πολύ μεγάλο στοίχημα να πάει κάποιος Έλληνας στο εξωτερικό και να ξεκινήσει από την αρχή. Θα ήθελα να ήμουν ένας τέτοιος άνθρωπος αλλά δεν είμαι, το φοβάμαι πάρα πολύ. Όσο άσχημα κι αν πάει η κατάσταση στην Ελλάδα, θα μείνω, γιατί θέλω να στηρίξω τη χώρα μου» τόνισε η ηθοποιός στο TVGLAM
.
 www.gossip-tv.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου