24ωρες... ΕΛΕΥΘΕΡΗ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΧΩΡΙΣ ΟΡΙΑ...ΣΤΕΙΛΕ ΤΟ ΘΕΜΑ ΣΟΥ ΝΑ ΓΙΝΕΙ ΕΙΔΗΣΗ...Συνεχής ροή Ειδήσεων από όλο τον Κόσμο.. Σελίδα Ενημέρωσης Και Σάτιρας...

Παρασκευή

«Έπεφτα κάτω, μάτωνα, αλλά μετά σηκωνόμουν»



Συνέντευξη εφ’ όλης της ύλης στην τηλεοπτική εκπομπή του Alpha «Π.Ε.Δ.Ε.Σ.» παραχώρησε η Μαρία Κορινθίου. Η ηθοποιός μίλησε για τον χαρακτήρα της και πόσο αυτός άλλαξε μετά τον ερχομό της κόρης της, ενώ θυμήθηκε και..
τη δύσκολη περίοδο που αποφάσισε να πάει για σπουδές στις Η.Π.Α. Σχετικά με τα ελαττώματα του χαρακτήρα της, η γνωστή ηθοποιός παραδέχτηκε: «Για μένα είναι και δεν είναι ταυτόχρονα ελάττωμα να μη δίνεσαι τόσο πολύ και να είσαι αυστηρή με όλους. Την ίδια στιγμή, αυτό είναι και μια άμυνα», ενώ συμπλήρωσε: «Υποθέτω το θράσος μου και η συγκέντρωσή μου για αυτό που θέλω να κάνω με βοήθησαν στη ζωή μου». Όσο για την εποχή που σπούδαζε στις Η.Π.Α., η Μαρία Κορινθίου ανέφερε,, συζητώντας με τον Πέτρο Λαγούτη και την Ελένη Τσολάκη: «Πήγα στην Αμερική για να σπουδάζω φωτογραφία, κατέληξα να σπουδάζω για tv broadcasting, δηλαδή ό,τι κάνετε εσείς τώρα σε αυτήν την εκπομπή, αλλά δεν με γέμιζε και έτσι μια μέρα βρέθηκα σε μια σχολή υποκριτικής». Μάλιστα, στη συνέχεια δεν δίστασε να εξομολογηθεί: «Πέρασα δύσκολα, αλλά ήταν μεγάλο εφόδιο για μένα. Έπεφτα κάτω, μάτωνα, αλλά μετά σηκωνόμουν. Δεν με ένοιαζε. Ήμουν 18 χρονών, έφυγα μόνη μου, σε μια δύσκολη χώρα... Πήγα ουσιαστικά ως μαθήτρια, χωρίς οικονομική υποστήριξη, χωρίς να γνωρίζω κανέναν – πέρα από έναν δύο φίλους γιατί πήγα στη Βοστόνη. Οι γονείς μου προσπάθησαν να με αποτρέψουν, αλλά εγώ είπα “θα φύγω, δεν με νοιάζει”». Πόσο άλλαξε η ίδια, μετά τον ερχομό της μικρής Ισμήνης στη ζωή της; «Αφού έγινα μητέρα είμαι πιο σίγουρη για ορισμένα πράγματα που θέλω και κυρίως για το πώς τα θέλω. Για παράδειγμα αν προκύψουν συγκρούσεις, προσπαθώ να το συζητήσω κάποια άλλη στιγμή. Το χρησιμοποιώ αυτό ώστε να πετύχω την ισορροπία. Δεν είμαι του τσακωμού, αλλά άμα με τσιγκλήσεις... Κάθε άνθρωπος έχει τα όριά του. Είμαι χαλί, αλλά όχι για να με πατήσεις. Είμαι πολύ δοτική και υπομονετική, αλλά ταυτόχρονα απαιτώ σεβασμό – γιατί κι εγώ αυτό δίνω. Είτε απέναντί μου είναι ο άντρας μου ή ο οποιοσδήποτε. Μου αρέσουν οι ευγενείς, οι καλοπροαίρετοι άνθρωποι και γενικώς η ηρεμία».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου