24ωρες... ΕΛΕΥΘΕΡΗ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΧΩΡΙΣ ΟΡΙΑ...ΣΤΕΙΛΕ ΤΟ ΘΕΜΑ ΣΟΥ ΝΑ ΓΙΝΕΙ ΕΙΔΗΣΗ...Συνεχής ροή Ειδήσεων από όλο τον Κόσμο.. Σελίδα Ενημέρωσης Και Σάτιρας...

Τετάρτη

Πάολα: "Να μην μιλάνε για ηθική οι πιο ανήθικοι"


Η Πάολα δε χαρίστηκε σε κανέναν και η απάντησή της είχε πολλούς αποδέκτες. "Για την Παολίνα μίλησε η ύποπτη ηθική. Δεν μπορεί όμως να έχεις άποψη χωρίς....
να ξέρεις την οικογένεια κάποιου, πως μεγάλωσε, ότι υπάρχουν γονείς πίσω από τον καλλιτέχνη. Δεν μπορείς να κρίνεις έτσι. Κι εγώ πήγαινα μικρή στα μπουζούκια.

Άκουσα και τον Χρήστο Μενιδιάτη να λέει το ίδιο. Οποιοσδήποτε μίλησε έχει φέρει το παιδί στη δουλειά του. Δεν έχει σημασία αν έχει τσιγάρο ή όχι. Έχει δικαίωμα το παιδί μου, όποια κι αν είναι η κατάσταση, να δει τον χώρο που ανήκει η μαμά της. Η μισή αλήθεια είναι αυτή που είπαν για το τσιγάρο. Η άλλη μισή είναι η πραγματικότητα.

 Που ζουν όλοι αυτοί που μίλησαν σε κλίβανο; Είναι αποστειρωμένοι όλοι; Τα παιδιά τους που είναι; Εντάξει μπορεί να μην έρχονται στα μαγαζιά τα δικά μας. Αν όλοι αυτοί έκαναν την ίδια δουλειά με μένα, θα έρχονταν και τα δικά τους παιδιά. Δεν μπορείς όταν δεν έχεις μια νταντά που έχουν κάποιοι άλλοι, αλλά έχεις την μανούλα σου, ευτυχώς και δόξα τω Θεό.

Ήρθε όλη η οικογένεια την Πρωτοχρονιά και να αφήσουν το παιδί σε μια ξένη γυναίκα; Δεν γουστάρω αυτή την κριτική. Και να μην μιλάνε για ηθική οι πιο ανήθικοι", εξήγησε. "Μπορεί να είμαι υπεράνω, αλλά μπορεί και όχι" Παρόλα αυτά, μη νομίζεις ότι είναι γενικά εύθικτη. Αντίθετα, στη σάτιρα η Πάολα δείχνει πολύ άνετη.

 "Ο Τάκης είναι ταλαντούχος και γουστάρω που με μιμείται. Μπήκα στο YouTube, τον βρήκα και γελούσα. Πάντως και αν δεν το έκανε, δεν θα με πείραζε. Δεν θα έλεγα: “Γιατί δεν με κάνει; Είμαι ένας καλλιτέχνης που συζητιέμαι”. Δεν με ενοχλεί η σάτιρα. Με ενοχλεί ο κομπλεξισμός του άλλου και όταν έχει κάτι μαζί μου χωρίς να με γνωρίζει.

Ο κακός άνθρωπος με ενοχλεί. Δηλαδή λέω: “Παίξ’ το υπεράνω”. Μπορεί να είμαι υπεράνω, αλλά μπορεί και όχι. Δεν θέλω να τον πειράξω, αλλά να τύχει μια στο τόσο και μου τη δώσει, μπορώ να του μαυρίσω τα μάτια. Αυτό που δεν καταλαβαίνω είναι γιατί κάποιος ασχολείται με έναν άνθρωπο που δεν γνωρίζει".

 Δε δίστασε μεταξύ των άλλων να ευχαριστήσει την εταιρία της, Heaven, για την κατανόηση και τη στήριξη που της έδειξε, γιατί όπως παραδέχτηκε έχει κάποιες ιδιοτροπίες. "Αν δεν υπήρχε η εταιρία μου, η Heaven, η οποία μου φέρθηκε πάρα πολύ καλά με το χαρακτήρα που έχω, δεν θα πήγαινα ποτέ σε καμία εκπομπή.

Δεν είμαι δύσκολος άνθρωπος, απλώς έχω κάποιες ιδιοτροπίες. Αυτό το σύστημα δεν το υπηρέτησα ακόμη και στο ξεκίνημα μου, όταν, αν θες, το είχα ανάγκη. Όχι ότι τώρα κάτι συμβαίνει. Σιγά. Λες και κάτι τρέχει στα γύφτικα.

 Ξέρω ότι ήμουν το μαύρο πρόβατο στη δισκογραφία για χρόνια. Δεν ακολούθησα την πεπατημένη, αλλά μια δική μου οδό και, πίστεψε με, δύσκολη. Τους προκαλώ, όποιος μπορεί ας το κάνει", τόνισε.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου