24ωρες... ΕΛΕΥΘΕΡΗ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΧΩΡΙΣ ΟΡΙΑ...ΣΤΕΙΛΕ ΤΟ ΘΕΜΑ ΣΟΥ ΝΑ ΓΙΝΕΙ ΕΙΔΗΣΗ...Συνεχής ροή Ειδήσεων από όλο τον Κόσμο.. Σελίδα Ενημέρωσης Και Σάτιρας...

Πέμπτη

Η Γιάννα και... όλα όσα αγαπά ΒΙΝΤΕΟ


Η Γιάννα Βασιλείου μιλά για τη μεγάλη αγάπη της για τη μουσική, για τον πρώτο της δίσκο, αλλά και για τα μελλοντικά της σχέδια

Ενα είναι το κακό με τη Γιάννα Βασιλείου: δεν ξέρεις από ποια πλευρά του ταλέντου της να ξεκινήσεις. Είναι συνθέτρια, αλλά είναι και στιχουργός. Είναι τραγουδίστρια, αλλά μην..
απορήσεις εάν τη δεις επί σκηνής να παίρνει την κιθάρα για να παίξει και να τραγουδήσει το «Παπάκι» του Άσιμου ή πίσω από το πιάνο για να παίξει άλλα αγαπημένα της τραγούδια.



Το περασμένο φθινόπωρο κυκλοφόρησε το πρώτο της άλμπουμ, με τίτλο «Ολα όσα αγαπώ». Από εκεί ξεχωρίζουν τόσο το ομότιτλο τραγούδι, όσο και το «Λόγια αγάπης» (σε στίχους και μουσική της ίδιας), καθώς και η διασκευή της στο «Κάθε φορά που θα ‘ρθεις βρέχει», που ερμήνευσε για πρώτη φορά πριν από 30 χρόνια η Τάνια Τσανακλίδου.


Μιλήσαμε με τη Γιάννα σχετικά με τα πρώτα της βήματα στον χώρο της μουσικής, τους συνεργάτες της, τη σημασία που δίνει στις ενορχηστρώσεις, τη σχέση της με το μιούζικαλ, αλλά και το λαϊκό τραγούδι, καθώς και το ενδεχόμενο μελλοντικών συνεργασιών με άλλους καλλιτέχνες. Με ποιους τρόπους εξέφραζες την αγάπη σου για τη μουσική μέχρι να ενηλικιωθείς;

Πώς αποκρίνονταν οι δικοί σου και οι φίλοι σου;Για μένα ήταν ξεκάθαρο ανέκαθεν ότι αυτή είναι η ζωή μου, οπότε ήταν σαφές αυτό και για την οικογένεια και τους φίλους μου που πάντα με ενίσχυαν με κάθε τρόπο.

Τα σχολικά μου χρόνια ήταν κυρίως μουσικά, σε χορωδίες, ορχήστρες, μαθητικές μπάντες και πολλά μαθήματα μουσικής, χωρίς ποτέ κάτι από όλα αυτά να επιβάλλεται από τους δικούς μου. Ήταν πάντα δικές μου επιθυμίες, που μάλιστα φαινόταν περίεργο, μιας και κανένας από την οικογένειά μου δεν έχει βαθύτερη σχέση με τη μουσική.

Πήρες πάνω σου την προετοιμασία του πρώτου σου δίσκου «Ολα όσα αγαπώ». Τι σε οδήγησε σε αυτή την απόφαση; Προτίθεσαι να κάνεις το ίδιο και με τις επόμενες δουλειές σου;


Οδηγήθηκα σε αυτό τυχαία αλλά τελικά συνειδητοποίησα πως μόνο έτσι θα μπορούσε να γίνει. Φυσικά πάντα με την πολύτιμη βοήθεια των συνδημιουργών και συνενορχηστρωτών μου στο πλευρό μου. Είναι βέβαιο πως θα επιλέξω τον ίδιο τρόπο και στο μέλλον, αφού πλέον έχω αποδεχτεί πως είναι στοιχείο του χαρακτήρα μου να θέλω όλα να περνάνε από τον έλεγχο και την κρίση μου.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου