24ωρες... ΕΛΕΥΘΕΡΗ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΧΩΡΙΣ ΟΡΙΑ...ΣΤΕΙΛΕ ΤΟ ΘΕΜΑ ΣΟΥ ΝΑ ΓΙΝΕΙ ΕΙΔΗΣΗ...Συνεχής ροή Ειδήσεων από όλο τον Κόσμο.. Σελίδα Ενημέρωσης Και Σάτιρας...

Παρασκευή

Μαρία Μενούνος....Ο φόβος για την υγεία της και η παρακίνηση της




Μια γυναίκα με την δική της δημοφιλία αντιλαμβάνεται ότι πρέπει να χρησιμοποιήσει αυτή τη δύναμη, όχι μόνο για εμπορικούς λόγους, αλλά και για ...να κινητοποιήσει ανθρώπους για συγκεκριμένα ζητήματα, είτε κοινωνικά είτε υγείας.

Ο πατέρας της διάσημης παρουσιάστριας πάσχει από διαβήτη τύπου 1, μια αρρώστια που είναι πιθανό να την κληρονομήσει το παιδί. Γι΄αυτό η Μαρία έκανε το τελευταίο διάστημα εξετάσεις για να δει αν είναι πρόσφορη για να αποκτήσει τον διαβήτη τύπου 2, ο οποίος είναι αναστρέψιμος. Με μια φωτογραφία στο Instagram δίπλα στον πατέρα της, μίλησε για την μικρή της περιπέτεια και τον φόβο που είχε να μην προσβληθεί, αλλά και για την θετική έκβαση της υγείας της. Παράλληλα, παρακίνησε τους πάντες να ακολουθήσουν το παράδειγμα της και την διαδικασία πρόληψης που ακολούθησε.

«Πολλοί από εσάς, γνωρίζετε ότι ο μπαμπάς μου έχει διαβήτη τύπου 1. Αυτό σημαίνει ότι κι εγώ θα πρέπει να προσέχω πολύ τον τρόπο ζωής μου, ώστε να αποκλείσω την πιθανότητα να νοσήσω κι εγώ. Τον περασμένο Μάρτιο, έκανα εξετάσεις αίματος που έδειξαν πως βρίσκομαι σε προ διαβητικό στάδιο. Φρίκαρα καθώς όλα αυτά τα χρόνια είχα δει πώς υπέφερε ο μπαμπάς μου. Τα καλά νέα είναι, ότι ο διαβήτης Τύπου 2 (τον οποίο έχω πιθανότητες να πάθω) είναι αναστρέψιμος!

Συνεργάστηκα με τον ενδοκρινολόγο μου, συνάντησα διατροφολόγο και αποφάσισα να αναστρέψω την όλη κατάσταση. Λίγους μήνες μετά, έκανα ξανά εξετάσεις αίματος και τα επίπεδα του διαβήτη είχαν πέσει. Χθες όμως έλαβα τα καλύτερα νέα του κόσμου, καθώς οι εξετάσεις μου έδειξαν ότι πλέον δεν είμαι προ διαβητική! Πήγα από το 6.0 στο 5.7. Μοιράζομαι τα παραπάνω μαζί σας, καθώς περίπου 30 εκατομμύρια άνθρωποι στην Αμερική έχουν διαβήτη και γύρω στα 8 εκατομμύρια δεν έχουν διαγνωστεί. Όσοι από εμάς έχουμε στην οικογένεια μας άτομα με διαβήτη, πρέπει να επαγρυπνούμε ακόμα περισσότερο, και ζητώ από όλους σας να κάνετε μια εξέταση. Εγώ το μόνο που έκανα ήταν μερικές αλλαγές στη ζωή μου. Για παράδειγμα άρχισα να τρώω μόνο ψωμί ολικής αλέσεως, έκοψα τη ζάχαρη, και πρόσθεσα πιο τακτικά την άσκηση στη ζωή μου. Εστίασα πολύ ώστε να μειώσω τα νούμερα που έδειχναν ότι είμαι σε προ διαβητικό στάδιο.

Ελπίζω τα λόγια μου να σας κινητοποιήσουν να εξεταστείτε. Αν δείτε ότι έχετε το ίδιο πρόβλημα, να ξέρετε ότι μπορεί να αναστραφεί. Άλλωστε κι εγώ δεν σταμάτησα να απολαμβάνω τις χαρές στη ζωή μου. Μάλιστα έφαγα και ένα μπισκότο για να γιορτάσω τα καλά νέα! Άλλωστε η υγεία μας είναι πολύ πιο σημαντική από οτιδήποτε άλλο, και αν πρέπει να τρώμε καλύτερα για να αποφύγουμε αυτή την απαίσια ασθένεια, τότε αξίζει τον κόπο. Άλλωστε τα πλεονεκτήματα αυτού του τρόπου ζωής, θα είναι συν τοις άλλοις ότι θα έχετε περισσότερη ενέργεια και ευτυχία και εσείς αλλά και η οικογένεια σας! Καλή τύχη!»

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου