24ωρες... ΕΛΕΥΘΕΡΗ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΧΩΡΙΣ ΟΡΙΑ...ΣΤΕΙΛΕ ΤΟ ΘΕΜΑ ΣΟΥ ΝΑ ΓΙΝΕΙ ΕΙΔΗΣΗ...Συνεχής ροή Ειδήσεων από όλο τον Κόσμο.. Σελίδα Ενημέρωσης Και Σάτιρας...

Κυριακή

Ο ΜΑΡΤΙΝΗΣ ΕΙΠΕ ΣΤΗΝ ΑΠΟΛΟΓΙΑ ΤΟΥ ΟΤΙ ΔΕΝ ΓΝΩΡΙΖΕ ΠΟΙΟΙ ΤΟΥ ΚΑΤΕΘΕΤΑΝ ΕΚΑΤΟΜΜΥΡΙΑ ΕΥΡΩ!!!



Η ΠΙΟ... ΚΟΥΦΗ ΑΠΟΛΟΓΙΑ ΓΙΑ ΜΙΖΕΣ ΠΟΥ ΕΓΙΝΕ ΠΟΤΕ
Παντελή άγνοια για το ποιοι κατέθεταν εκατομμύρια ευρώ στους λογαριασμούς του ή σε offshore ή ελάμβαναν διάφορα ποσά από αυτούς δηλώνουν οΑνδρέας Μαρτίνης και η σύζυγός του, Γεωργία...

Σύμφωνα με δημοσίευμα της Real News, κατά την απολογία τους ενώπιον των ανακριτών Νίκου Τσιρώνη και Χριστόφορου Μάρκου, το ζεύγος Μαρτίνη αρνήθηκε την κατηγορία της νομιμοποίησης εσόδων από παράνομη δραστηριότητα που τους αποδίδεται σχετικά με το... δώρο που φέρεται να πήρε ο πρώην ισχυρός άνδρας του "Ερρίκος Ντυνάν" από την εταιρεία Hospitalia International, προκειμένου να της ανατεθεί το 1998 η προμήθεια ξενοδοχειακού και νοσοκομειακού εξοπλισμού στο "Ερρίκος Ντυνάν".
Και οι δύο ισχυρίστηκαν πως η μίζα κατά το κατηγορητήριο των 3,1 εκατομμυρίων δολαρίων, που δόθηκε αμέσως μετά την υπογραφή της σύμβασης -ποσό που μεταφέρεται από την προμηθεύτρια εταιρεία στον λογαριασμό τους μέσω του δικηγόρου και συγγενικού τους προσώπου Θεόδωρου Κοντογιαννόπουλου, ο οποίος όμως είχε εκ συμπτώσεως, όπως ισχυρίζονται, σχέση και με την εταιρεία- ήταν ακριβώς (!) το ποσό που κληρονόμησε από τον πατέρα της η Γ. Μαρτίνη.

Μάλιστα, ο Α Μαρτίνης ισχυρίζεται πως ο ίδιος είχε άγνοια περί των τραπεζικών και, ως εκ τούτου, τα πάντα χειριζόταν η σύζυγός του που είχε τις απαραίτητες γνώσεις...

Το επίμαχο απόσπασμα της απολογίας
"Ελάμβανα γνώση των εμβασμάτων που αναφέρονται στο κατηγορητήριο, αμέσως όταν αυτά εκτελούνταν. Με ενημέρωνε για αυτά η σύζυγός μου, διότι εγώ είχα άγνοια περί τα τραπεζικά, ενώ η σύζυγός μου είχε τις απαραίτητες γνώσεις. Η αιτία δε για την οποία εισέρρευσε τμηματικά το ποσό που αναφέρεται στο κατηγορητήριο ήταν η καταβολή υπεσχημένου από την οικογένεια της συζύγου μου ποσού 3 ή 4 εκατομμυρίων δολαρίων. Συγκεκριμένα, το έτος 1979 απεβίωσε ο πεθερός μου, γνωστός βιομήχανος, ο οποίος κατέλιπε μια μεγάλη κληρονομιά, που περιήλθε στα τρία του παιδιά, δηλαδή στη γυναίκα μου, στην αδελφή της και τον αδελφό της. Ειδικότερα, το 1979 η σύζυγός μου έλαβε ποσό ύψους 12 εκατ. δρχ., ως κληρονομιά, το οποίο φορολογήθηκε νομίμως. Πέραν των 12 αυτών εκατ. δρχ., ο πεθερός μου κατέλιπε ως περιουσιακό στοιχείο και το μερίδιο συμμετοχής του σε μια ναυτιλιακή επιχείρηση στην Αμερική. Την επιχείρηση αυτή διοικούσε στην Αμερική ο αδελφός του πεθερού μου. Είχαν συμφωνήσει τα δύο αδέρφια Μαδούρου ότι τα όποια κέρδη προέκυπταν στην πορεία ή το όποιο προίόν απέμενε από τη λύση της εταιρείας θα περιέρχονταν στα παιδιά τους, συμφωνία η οποία τηρήθηκε και μετά τον θάνατο του πεθερού μου. Τα χρήματα λοιπόν αυτά, 1,8 εκατ. δολάρια, τα οποία αποτελούν μέρος του υπεσχημένου, προέρχονται από την πατραπάνω επιχείρηση και άλλες επιχειρηματικές δραστηριότητες του πεθερού, τα οποία και απέδωσε ο Κοντογιαννόπουλος με ένα μέρος της προμήθειας που έλαβε από τη Hospitalia για τις υπηρεσίες του".

Ήθελε να τα κρύψει
Σε ερώτηση του ανακριτή για ποιον λόγο αφού τα χρήματα ήταν νόμιμα πέρασαν μέσα από 6 λογαριασμούς του εξωτερικού και μία offshore, τη State Enterprise, ο Μαρτίνης με την απάντησή του παραδέχεται εν ολίγοις ότι ήθελε με αυτό τον τρόπο να τα "κρύψει" λόγω των δικαστικών του εμπλοκών στην Ελλάδα.

Click4more: Ανδρέας Μαρτίνης: Χιονοστιβάδα αποκαλύψεων για τη μίζα - μαμούθ! Πώς αγοράστηκε το κτίριο του Mega
Επιμένει δε ότι τα οικονομικά δεν ήταν ο "προνομιακός" του τομέας, υποστηρίζοντας μάλιστα ότι όταν ήθελε χρήματα απευθυνόταν στη σύζυγό του...

"Ήταν κοινή επιθυμία εμού και της συζύγου μου, λόγω των δικαστικών μου εμπλοκών στην Ελλάδα. Δεν μπορώ να απαντήσω ποιος είχε κάθε φορά την πρωτοβουλία του ανοίγματος των λογαριασμών και για ποιον λόγο μεταφέρονταν τα ποσά από λογαριασμό σε λογαριασμό. Εγώ τα νομιμοποιητικά έγγραφα τα υπέγραψα στην οικία μου, παρουσία Ελβετού τραπεζίτη, αλλά δεν θυμάμαι καθόλου λεπτομέρειες. Πάντως δεν δίνω καμία πιθανότητα να έδινα εγώ τις οδηγίες για μεταφορά από λογαριασμό σε λογαριασμό, γιατί όπως προανέφερα δεν είχα γνώση των τραπεζικών. Για να με καταλάβετε, δεν με ξέρουν οι τράπεζες στην Ελλάδα και όποτε χρειαζόμουν χρήματα, τα ζητούσα από τη σύζυγό μου... Η εξωχώριος εταιρεία συστήθκε από εμάς πρώτα για λόγους ασφαλείας, γιατί ήταν λεφτά της συζύγου μου και εκείνη την εποχή ήταν εν εξελίξει δίκες εις βάρος όλων των μελών του Διοικητικού Συμβουλίου του Ερυθρού Σταυρού και συνεπώς εναντίον μου, προκειμένου να μη διακινδυνεύσει η περιουσία της. Τη διατηρήσαμε δε και στο μέλλον για λόγους φορολογικούς".

Λογική... πανομοιότυπη
Εκεί πάντως που φαίνεται να δοκιμάζεται η λογική είναι στις απαντήσεις που δίνει το ζεύγος Μαρτίνη αναφορικά με εταιρείες, πρόσωπα και εμβάσματα που εμφανίζονται στους λογαριασμούς του.

Ο ανακριτής τους κάνει ακριβώς τις ίδιες ερωτήσεις και λαμβάνει και από τους δύο τις ίδιες ακριβώς απαντήσεις:

- Ποιος είναι ο Γιώργος Βασιλικός, στον οποίο στέλνετε επανειλημμένα χρήματα από τον λογαριασμό Glen Fiddish;
- Δεν μου λέει τίποτα το όνομα.

- Ποιος είναι ο Ν. Μπαμίχας, ο οποίος σας στέλνει χρήματα στον λογαριασμό Cloud;
- Ίδια απάντηση.

- Ποια είναι η Agiorit Investments, η οποία σας στέλνει χρήματα στον ως άνω λογαριασμό; Ποιος μπορεί να γνωρίζει;
- Δεν έχω ιδέα.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου