24ωρες... ΕΛΕΥΘΕΡΗ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΧΩΡΙΣ ΟΡΙΑ...ΣΤΕΙΛΕ ΤΟ ΘΕΜΑ ΣΟΥ ΝΑ ΓΙΝΕΙ ΕΙΔΗΣΗ...Συνεχής ροή Ειδήσεων από όλο τον Κόσμο.. Σελίδα Ενημέρωσης Και Σάτιρας...

Τρίτη

Δημήτρης Ελευθεριάδης υποψήφιος στις εκλογές της ΕΠΟ....Ο Χριστός να κατέβει να διοικήσει την ΕΠΟ, δεν θα καταφέρει τίποτα αν δεν είμαστε ενωμένοι....



Χωρίς κανένα άλλο κίνητρο πέρα απ’ την αγάπη του για το ποδόσφαιρο κατεβαίνει υποψήφιος στις εκλογές της ΕΠΟ ο Δημήτρης Ελευθεριάδης. 

Μιλώντας στον ΣΠΟΡ FM 94,6 και τους Βασίλη Βέργη-Σάββα Λιβάνιο, ο υποψήφιος πρόεδρος της ομοσπονδίας δήλωσε ότι είναι καθαρός και διέψευσε ότι υποστηρίζεται από τον Ολυμπιακό. 

Παράλληλα, χαρακτήρισε αναγκαία τη συσπείρωση των Ενώσεων για να πάει μπροστά το ποδόσφαιρο, σημειώνοντας ότι «και ο Χριστός ο ίδιος να κατέβει να διοικήσει την ΕΠΟ, δεν θα τα καταφέρει χωρίς κλίμα συναίνεσης». 


Αναλυτικά όσα είπε ο Ελευθεριάδης στην εκπομπή «Αντεπίθεση» 

Για τους λόγους που αποφάσισε να κατέβει υποψήφιος: «Είμαι ένας άνθρωπος που αγαπάει το ποδόσφαιρο που το υπηρετεί χωρίς συμφέρον. Αυτός είναι ο λόγος που αποφάσισα να εμπλακώ με τα διοικητικά της ΕΠΟ. Θέλω να πιστεύω ότι θα τους συνενώσω όλους για να πάει μπροστά το ποδόσφαιρο. Αν δεν ενωθούμε, δεν θα πάμε μπροστά. Έχω μιλήσει και με τον κ. Γραμμένο και όλους τους προέδρους. Εγώ πιστεύω ότι όλοι έχουν διάθεση να πάει μπροστά το ποδόσφαιρο». 

Για το αν υποστηρίζεται από τον Ολυμπιακό: «Εγώ δεν στηρίζομαι από κανέναν. Επειδή με πρότεινε ο κ. Γκιρτζίκης δεν σημαίνει ότι με υποστηρίζει ο Ολυμπιακός. Με πρότειναν οι Ενώσεις και θα προσπαθήσω να το παλέψω. Αν οι 55 Ενώσεις βρουν ένα πρόσωπο κοινής αποδοχής, ας μην είμαι εγώ. Ξέρω ότι οι Ενώσεις θέλουν να προχωρήσουμε. Αν κάποιοι είναι κάτω από μια ομπρέλα, αυτό είναι κάτι που συμβαίνει. Εγώ λέγομαι Δημήτρης Ελευθεριάδης και έχω πει τι ακριβώς θέλω να κάνω». 

Για τις αλλαγές που πρέπει να γίνουν στο ελληνικό ποδόσφαιρο: «Το πρώτο πράγμα που πρέπει να διορθωθεί είναι να φύγει αυτή η καχυποψία από όλους. Και η διαιτησία θα διορθωθεί και όλα θα διορθωθούν». 

Για την τοποθέτηση Βασσάρα στη θέση του επιδιαιτητή: «Ο κ. Βασσάρας είναι στην UEFA. Ξαφνικά θα πούμε ότι δεν κάνει; Είναι μια απόφασή που λήφθηκε τώρα και αν εκλεγώ, θα βάλουμε τα πράγματα στη σειρά που πρέπει να μπουν». 

Για τις δικαστικές εκκρεμότητες μελών του νυν Δ.Σ. της ΕΠΟ: «Η δικαιοσύνη για τους ανθρώπους που εμπλέκονται στην κάρτα υγείας θα πάρει τις αποφάσεις της. Θα πάρει τις αποφάσεις της και για την υπόθεση της «Εγκληματικής Οργάνωσης». Το ποδόσφαιρο θα καθαρίσει, αυτό δεν θέλουμε; Θα έρθουν κάποιοι άλλοι νέοι. Εμείς που είμαστε καθαροί». 

Για το αν πρέπει να κινητοποιηθούν οι νέοι άνθρωποι των Ενώσεων: «Γι’ αυτό είμαι εγώ εδώ. Εγώ είμαι ένας επιχειρηματίας που θα αφήσει τις δουλειές και την πόλη του για να υπηρετήσει το ποδόσφαιρο». 

Για τον αντίπαλό του, Βαγγέλη Γραμμένο: «Η γνώμη μου για τον κ. Γραμμένο είναι πολύ καλή. Δεν τον ξέρω καλά, αλλά έχω καλή άποψη ως συνομιλητής. Με κανέναν δεν έχω πρόβλημα». 

Για το αν θα κάνει επαφές ώστε να κατέβει ένας μόνο υποψήφιος: «Δεν το ξέρουμε, θα το δούμε. Μίλησα με τον κ. Γραμμένο και θα το ξανακάνω. Αν το θέλουν οι Ενώσεις να γίνουμε ένα, μακάρι να συμβεί για το καλό του ποδοσφαίρου». 

Για τα έκτροπα στην κλήρωση της Football League: «Τι να πούμε, ήταν παιδάκια και μητέρες και φώναζαν τα παιδιά «θέλω τη μαμά μου». Αυτά δεν γίνονται ούτε στην Ουγκάντα. Αυτά πρέπει να διορθώσουμε». 

Για το κλίμα συνεργασίας που πρέπει να επιτευχθεί: «Εγώ πήγα και στις δυο συγκεντρώσεις. Είμαι ενωτικός. Δεν θέλω τους πολλούς, τους θέλω όλους. Λέω να έρθουν όλοι μαζί να φτιάξουμε το ποδόσφαιρο. Αν ο καθένας κοιτάει το δικό του συμφέρον, δεν μπορούμε να κάνουμε τίποτα. Ο Χριστός να κατέβει να διοικήσει την ΕΠΟ, δεν θα καταφέρει τίποτα αν δεν είμαστε ενωμένοι». 

Για το αν υπάρχει κάτι που τον φοβίζει: «Δεν φοβάμαι τίποτα, πιστεύω στις δυνατότητές μου. Είμαι αυτοδημιούργητος και όχι κανένας ανεπάγγελτος. Το περιβάλλον μου ξέρει πως είμαι ένας άνθρωπος που ό,τι κι αν καταπιαστώ, θα το καταφέρω».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου