24ωρες... ΕΛΕΥΘΕΡΗ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΧΩΡΙΣ ΟΡΙΑ...ΣΤΕΙΛΕ ΤΟ ΘΕΜΑ ΣΟΥ ΝΑ ΓΙΝΕΙ ΕΙΔΗΣΗ...Συνεχής ροή Ειδήσεων από όλο τον Κόσμο.. Σελίδα Ενημέρωσης Και Σάτιρας...

Τρίτη

Έμμα Στόουν.... Η μάχη για την υγεία της…



Η 28χρονη ηθοποιός Έμμα Στόουν, που με την νέα της ταινία «La La Land» θεωρείται ως η πιθανότερη νικήτρια των φετινών Όσκαρ, αποκάλυψε σε πρόσφατη συνέντευξή της ότι στην παιδική της ηλικία έδωσε αγώνα για να καταπολεμήσει το άγχος.
 
Η Στόουν δήλωσε στο περιοδικό «Rolling Stone» ότι το άγχος της ήταν εξουθενωτικό όταν ήταν παιδί. Οι κρίσεις πανικού ήταν συνηθισμένες και το μυαλό της έκανε μελλοντικά σενάρια καταστροφολογίας.
 

«Όταν ήμουν περίπου επτά χρόνων ήμουν σίγουρη ότι το σπίτι μου έπιασε φωτιά. Το ένιωθα. Δεν ήταν μία παραίσθηση, ήταν σαν μία μαχαιριά στο στήθος μου, δεν μπορούσα να αναπνεύσω, ένιωθα ότι τελείωνε ο κόσμος. Υπήρχαν μερικές στιγμές ηρεμίας, αλλά το άγχος μου ήταν σταθερό. Ρωτούσα τη μαμά μου εκατό φορές για το πρόγραμμα της ημέρας της.

Ήθελα να ξέρω: πόση ώρα θα είναι μακριά μου; Πού θα πήγαινε; Τι θα συνέβαινε στο μεσημεριανό; Όλα. Είχα πάντα ένα αίσθημα ναυτίας. Υπήρχαν στιγμές που δεν μπορούσα να πάω στα σπίτια των φίλων μου και μετά βίας έβγαινα από την πόρτα του σπιτιού μου για να πάω σχολείο». Πλέον, η ηθοποιός έχει ξεπεράσει τα προβλήματα άγχους.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου