24ωρες... ΕΛΕΥΘΕΡΗ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΧΩΡΙΣ ΟΡΙΑ...ΣΤΕΙΛΕ ΤΟ ΘΕΜΑ ΣΟΥ ΝΑ ΓΙΝΕΙ ΕΙΔΗΣΗ...Συνεχής ροή Ειδήσεων από όλο τον Κόσμο.. Σελίδα Ενημέρωσης Και Σάτιρας...

Τετάρτη

Μιλιβόγιεβιτς... «Ευχαριστώ για όλα, είμαι ένας από εσάς»


Ο Λούκα Μιλιβόγεβιτς αποχαιρέτησε τον Ολυμπιακό και τους οπαδούς του με μια δήλωση. Διαβάστε την...

Μετά την Κρίσταλ Πάλας ήταν η σειρά και του Ολυμπιακού να ανακοινώσει την παραχώρηση του Λούκα Μιλιβόγεβιτς. 

«Η ΠΑΕ Ολυμπιακός ανακοινώνει τη μεταγραφή του Λούκα Μιλιβόγεβιτς στην Αγγλική Κρίσταλ Πάλας», ανέφερε η λιτή ανακοίνωση των ερυθρολεύκων η οποία συνεχιζόταν από την αποχαιρετιστήρια δήλωση του Σέρβου άσου, απευθυνόμενος προς τους οπαδούς της ομάδας. 

«Θέλω να πω ένα μεγάλο ευχαριστώ στον Ολυμπιακό. Στον Πρόεδρο, κύριο Βαγγέλη Μαρινάκη και τη Διοίκηση της ομάδας, καθώς μου φέρθηκαν ως οικογένεια και μου έδωσαν την ευκαιρία να κάνω πραγματικότητα το όνειρό μου και να αγωνιστώ στο κορυφαίο πρωτάθλημα του πλανήτη, την Πρέμιερ Λιγκ.

 Ευχαριστώ για όλες τις υπέροχες στιγμές που έζησα στον Πειραιά. Ένα μεγάλο ευχαριστώ, όμως, θέλω να απευθύνω και στον κόσμο του Ολυμπιακού. Είμαι ένας από εσάς!''», ανέφερε.

Πηγή: sport-fm.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου