24ωρες... ΕΛΕΥΘΕΡΗ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΧΩΡΙΣ ΟΡΙΑ...ΣΤΕΙΛΕ ΤΟ ΘΕΜΑ ΣΟΥ ΝΑ ΓΙΝΕΙ ΕΙΔΗΣΗ...Συνεχής ροή Ειδήσεων από όλο τον Κόσμο.. Σελίδα Ενημέρωσης Και Σάτιρας...

Τρίτη

.....λέω και καμιά μαλακία να περάσει η ώρα



Πάντα θεωρούσα πως οι μύθοι του Αισώπου και τα ανέκδοτα περιγράφουν με τον καλύτερο τρόπο διάφορες ανθρώπινες καταστάσεις. Έτσι λοιπόν ας θυμηθούμε ένα κλασσικό ανέκδοτο.
Ένας Λαγός είχε την παράξενη συνήθεια να ρεμβάζει κάτω από ένα δένδρο.
Τα άλλα ζώα τον έβλεπαν εκεί αραχτό
και τον ρωτούσαν γιατί είναι τόσο χαλαρός.
Περνάει η Αρκούδα:
-Τι κάνεις, Λαγέ;
-Ε! …τι να κάνω, Αρκούδα μου? Τρώω το χορταράκι μου, πίνω το γάργαρο νεράκι μου κι άμα μου κάνει κέφι, πηδάω και την Τίγρη.
Περνάει η Αλεπού:
-Πως πάει, Λαγέ;
-Ε! …τι να κάνω; Τρώω το χορταράκι μου, πίνω το γάργαρο νεράκι μου κι άμα μου κάνει κέφι, πηδάω και την Τίγρη.
Περνάει ο Λύκος:
-Πως πάει, Λαγέ;
-Ε! …τι να κάνω; Τρώω το χορταράκι μου, πίνω το γάργαρο νεράκι μου κι άμα μου κάνει κέφι, πηδάω και την Τίγρη.
Και έτσι και συνεχίστηκε.
Όποιο ζώο πέρναγε και τον ρωτούσε.
-Τρώω το χορταράκι μου, πίνω το γάργαρο νεράκι μου κι άμα μου κάνει κέφι, πηδάω και την Τίγρη.
Φυσικά στο τέλος όλα αυτά έφτασαν και στα αυτιά της Τίγρης και πέρασε να τον δει.
-Τι κάνεις, Λαγέ;
-Τι να κάνω; Τρώω το χορταράκι μου, πίνω το γάργαρο νεράκι μου και που και που λέω και καμιά μαλακία να περάσει η ώρα!


Και τώρα αφού γελάσαμε, ας ονομάσουμε τον Λαγό Τσίπρα και την Τίγρη Μέρκελ κατά το δημοψήφισμα του 2015.
Φυσικά υπάρχουν και άλλοι λαγοί που πουλάγαν αντιμνημονιακή αντίσταση, όπως ο Σαμαράς.
Αν πάμε και πιο παλιά που κάποιοι φώναζαν "ΕΟΚ και ΝΑΤΟ το ίδιο συνδικάτο" και όχι μόνο έκαναν κονόμα από ΕΟΚ και ΝΑΤΟ, αλλά και μπροστά τους, σούζα.