24ωρες... ΕΛΕΥΘΕΡΗ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΧΩΡΙΣ ΟΡΙΑ...ΣΤΕΙΛΕ ΤΟ ΘΕΜΑ ΣΟΥ ΝΑ ΓΙΝΕΙ ΕΙΔΗΣΗ...Συνεχής ροή Ειδήσεων από όλο τον Κόσμο.. Σελίδα Ενημέρωσης Και Σάτιρας...

Πέμπτη

Χιμένεθ: Και του χρόνου στην ΑΕΚ

Ο Μανόλο Χιμένεθ προανήγγειλε την παραμονή του στην ΑΕΚ και την επόμενη σεζόν, σε συνέντευξη που παραχώρησε στον «Σπορ fm», διευκρινίζοντας ότι «απομένουν μόνο 1-2 πραγματάκια για την οριστική συμφωνία».


«Έχουν ένα μίτινγκ αύριο οι δικηγόροι. Πιστεύω ότι ο πρόεδρος όταν δίνει το χέρι, το εννοεί όπως κι εγώ. Έχουμε συμφωνήσει και πρέπει να λύσουμε 1-2 πραγματάκια που έχουν λίγη σημασία. Από τη στιγμή που ο πρόεδρος θέλει να μείνω και εγώ θέλω
να μείνω, αυτό έχει σημασία», δήλωσε ο Χιμένεθ και στη συνέχεια είπε:

Για τον Αραούχο: «Ήταν πέντε έντονοι μήνες για τον ποδοσφαιριστή. Έκανε δυο λάθη τα οποία πλήρωσε σε κοινωνικό αντίκτυπο στην Ισπανία. Όταν μίλησα μαζί του, του είπα ότι θα τον εμπιστευθώ, αλλά δεν θα επιτρέψω να ξανακάνει λάθος. Η ΑΕΚ είναι μια ομάδα της καρδιάς, θα ανοίξει την καρδιά της για σένα και θα σου ανοίξει τον δρόμο για να δείξεις την αξία σου. Θα ήταν ιδανικό να πααμείνει σην ομάδα, αλλά το βλέπω πολύ πολύπλοκο γιατί τα δικαιώματά του ανήκουν στη Λας Πάλμας και τον υπολογίζουν. Μετά απ’ όλα αυτά που έδειξε εδώ ο προπονητής τους θα θέλει σίγουρα να τον αξιολογήσει στην προετοιμασία, οπότε οποιαδήποτε απόφαση θα ληφθεί μετά από την προετοιμασία. Επίσης πιστεύω ότι θα ενδιαφερθούν και άλλες ομάδες από την Ισπανία. Αυτό που πιστεύω είναι ότι η ΑΕΚ πρέπει να συνεχίσει τον δρόμο της. Μακάρι να καταλήξουμε να έχουμε δυο καλούς επιθετικούς, σε περίπτωση που επιστρέψει ο Αραούχο».

Για τον Νάτσο Σκόκο: «Τον Σκόκο τον γνωρίζω από τη συνύπαρξή μας πριν από έξι χρόνια και είναι ένας μεγάλος παίκτης. Πρέπει να δούμε αν θέλει να έρθει και αν θέλει να αποδείξει ότι παραμένει σε υψηλό επίπεδο. Για μένα κάνει το ίδιο, είτε πρόκειται για ένα τοπ όνομα, είτε για έναν παίκτη από τις ακαδημίες. Πρέπει να δω κάποια από τα τελευταία παιχνίδια του Σκόκο. Δεν μπορώ να κρίνω βάσει των αγώνων έξι χρόνια πίσω. Αν ο Σκόκο είναι σε καλή κατάσταση, θα είναι ένας πάρα πολύ σημαντικός παίκτης για την ΑΕΚ».

Για τον Αλμέιδα: «Έχει έναν ακόμα χρόνο συμβόλαιο. Είναι μια ιδιοκτησία της ομάδας και πρέπει να τη φροντίσουμε. Είναι προφανές ότι δεν είναι σε φόρμα. Επίσης είναι προφανές πως όταν τραυματίζεται αυτό τον βοηθά να επανέλθει. Οπότε ο μόνος τρόπος για να ξέρουμε αν μπορεί να μας βοηθήσει, ήταν να τον δούμε να παίζει στα πλέι οφ. Μετά το χθεσινό παιχνίδι είχαμε μια τελευταία συνομιλία. Έχει ακόμα έναν χρόνο συμβόλαιο, είναι 32 χρονών και του είπα πως όταν επιστρέψει στην προετοιμασία πρέπει να έρθει έτοιμος να βοηθήσει και με την ίδια όρεξη που ξεκίνησε το ποδόσφαιρο. Μου υποσχέθηκε ότι θα το κάνει, αλλά εγώ θα είμαι πολύ αυστηρός

Για την προηγούμενη θητεία του στην ΑΕΚ: «Στη δεύτερη περίοδο που είμαι στην ΑΕΚ, δουλεύω και πληρώνομαι, αυτή είναι η μεγάλη διαφορά. Τότε δούλευες και δεν πληρωνόσουν. Για να δείτε την κατάσταση στην ομάδα, θυμάμαι μια μέρα που έφτασα στα Σπάτα και είδα ένα άτομο να κοιμάται στα στρώματα στο γυμναστήριο. Ήταν πολύ νωρίς το πρωί. Τον ρώτησα, “τι κάνεις εκεί”. Και μου είπε “κύριε προπονητή, μένω εδώ για να κοιμάμαι. Δεν έχω λεφτά ούτε για βενζίνη για το αυτοκίνητο μου”. Εμένα δεν με έδιωξε η ΑΕΚ. Απλά μου είπαν τότε ότι δεν μπορούσαν να με πληρώσουν και δεν με πλήρωσαν ποτέ. Το τεχνικό μου επιτελείο δούλεψε ένα χρόνο τσάμπα για την ΑΕΚ».