24ωρες... ΕΛΕΥΘΕΡΗ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΧΩΡΙΣ ΟΡΙΑ...ΣΤΕΙΛΕ ΤΟ ΘΕΜΑ ΣΟΥ ΝΑ ΓΙΝΕΙ ΕΙΔΗΣΗ...Συνεχής ροή Ειδήσεων από όλο τον Κόσμο.. Σελίδα Ενημέρωσης Και Σάτιρας...

Κυριακή

Η ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΤΟΥ ΧΤΑΠΟΔΙΟΥ...Η ιδιοκτήτρια της ταβέρνας στη Σύρο απαντά στη Μαρία Δεναξά: «Όποιος θέλει να τρώει μισό μέτρο χταπόδι, το πληρώνει»

 Η ιδιοκτήτρια της ταβέρνας στη Σύρο απάντησε μέσω Facebook στις καταγγελίες της δημοσιογράφου Μαρίας Δεναξά για την άκρως αντιεπαγγελματική στάση που συνάντησε στο κατάστημα.
ΓΕΙΑ  ΣΟΥ ΓΕΩΡΓΙΑ  ΟΛΥΜΠΙΑΚΑΡΑ...
Η γνωστή δημοσιογράφος καυτηρίασε τόσο τις τιμές, όσο και την αντιμετώπιση των υπευθύνων του καταστήματος, που, προφανώς, θεώρησαν ότι είχαν να κάνουν με «κουτόφραγκους».

Η υπεύθυνη της επιχείρησης, από την πλευρά της, «ευχαρίστησε» τη Μαρία Δεναξά για τη διαφήμιση, ισχυρίστηκε πως όποιος θέλει να τρώει καλά και μισό μέτρο χταπόδι, το πληρώνει, ενώ στο κείμενο της ισχυρίζεται πως αν η δημοσιογράφος ήθελε θα μπορούσε να καλέσει τις αρμόδιες αρχές, αλλά δεν το έκανε γιατί ήθελε να διαφημιστεί.

Αναλυτικά η υπεύθυνη της ταβέρνας έγραψε στον προσωπικό της λογαριασμό στο Facebook:

«Εδώ είμαι και εγώ η κατηγορούμενη ευχαριστώ πολύ την κυρία για την όμορφη διαφήμιση εγώ όμως ξέρω όταν έχω πρόβλημα το λύνω εκείνη τη στιγμή υπάρχουν δόξα το θεό αρχές που θα μπορούσε να καλεσει αμέσως και όχι να θέλει να διαφημιστή


 η ίδια από την νομιμότητα την δική μου οποιος θέλει να τρώει καλά και μισό μέτρο χταπόδι το πληρώνει γιατί και εγώ τα  εχω  ακριβοπληρωμένα .....

Παντός την ευχαριστώ και να ξέρει
 και οι δύο γίναμε πιο Διάσημες από ότι είμαστε όσο για τους υπόλοιπους που συμπλήρωσαν τα σχόλια τους ,πως να έρθουν στο μαγαζί μου ;Αφού δεν υπάρχει καρέκλα να καθήσουν αφού από το πρωί μέχρι το βράδυ είμαι γεμάτη από κόσμο που έρχεται από όλη την Ελλάδα που αποθεώνουν την κουζίνα μου Νοων νοειτω Σας ευχαριστώ και σας αγαπωωωωωωωωω»