24ωρες... ΕΛΕΥΘΕΡΗ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΧΩΡΙΣ ΟΡΙΑ...ΣΤΕΙΛΕ ΤΟ ΘΕΜΑ ΣΟΥ ΝΑ ΓΙΝΕΙ ΕΙΔΗΣΗ...Συνεχής ροή Ειδήσεων από όλο τον Κόσμο.. Σελίδα Ενημέρωσης Και Σάτιρας...

Σάββατο

26.9.09

Ευή Τσέκου: "Θα 'λεγα στο Ζαχόπουλο να διαβάσει προσεκτικά το βιβλίο μου"...


"Εγώ είμαι η Δανάη"...
"Όταν η Δανάη ονειρευόταν τις καλεσμένες της" είναι το νέο βιβλίο της Εύης Τσέκου που κυκλοφόρησε (κατά σύμπτωση όπως λέει η ίδια, κατά την προεκλογική περίοδο) πριν 10 ημέρες. Αναφέρεται στον Ζαχόπουλο, αλλά δεν είναι αυτός ο αγαπημένος της, λέει.
Στην
.ραδιοφωνική συνέντευξη που έδωσε στον Flash υποστηρίζει πως με τον Ζαχόπουλο δεν είχε ποτέ ερωτική σχέση αλλά μια εξάρτηση, εργασιακή.

"Εγώ είμαι η ηρωίδα του βιβλίου, η Δανάη" λέει, ανακατεύοντας το Ζαχόπουλο και πολλά προσωπικά θέματα,κυνηγώντας αναγνώστες...
0 σχόλια

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου