24ωρες... ΕΛΕΥΘΕΡΗ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΧΩΡΙΣ ΟΡΙΑ...ΣΤΕΙΛΕ ΤΟ ΘΕΜΑ ΣΟΥ ΝΑ ΓΙΝΕΙ ΕΙΔΗΣΗ...Συνεχής ροή Ειδήσεων από όλο τον Κόσμο.. Σελίδα Ενημέρωσης Και Σάτιρας...

Σάββατο

ΤΟ ΕΡΓΟ ΤΟ ΕΙΔΑΝ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΚΑΙ ΜΕ ΤΟΝ ΟΤΕ....

ΔΕΗ - ιδιώτικες εταιρίες (ξένων συμφερόντων)


2 μέρες πρίν χτυπάει το τηλέφωνο μου στο μαγαζί ...
μια πολύ καλή κυρία μου μιλάει και λεεί :

Κυρία: Αγαπητέ κύριε Σταύρο είμαστε μία εταιρία ... (ξένης χώρας συμφερόντων) και θέλω να σας ενημερώσω ότι μπορείτε να πληρώνεται πιο φθηνό ρεύμα ;;
Σταύρος: Και πως μπορεί να γίνει αυτό ρωτάω
Κυρία: Πλέον η ενέργεια έχει απελευθερωθεί στη.....
χώρα μας μου λέει ...
Σταύρος: Δηλαδή ;;; ΠΡΟΣΕΞΤΕ ΟΛΑ ΘΑ ΤΑ ΕΧΕΙ Η ΔΕΗ ......ΑΛΛΑ ΤΑ ΧΡΗΜΑΤΑ ΣΤΟΝ ΙΔΙΩΤΗ ΤΗΣ ΞΕΝΗΣ ΕΤΑΙΡΕΙΑΣ ....... ΑΥΤΟ ΣΤΑ ΕΛΛΗΝΙΚΑ ΛΕΓΕΤΑΙ ΑΠΕΛΕΥΘΕΡΩΣΗ ΕΝΕΡΓΕΙΑΣ. ...... ΚΑΙ Η ΠΡΑΣΙΝΗ ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΠΟΥ ΛΕΓΑΜΑΙ ΚΑΙ ΤΑ ΑΙΟΛΙΚΑ ΠΑΡΚΑ ΚΑΙ ΤΑ ΒΙΟΚΑΥΣΙΜΑ.........ΚΑΛΑ ΘΑ ΣΑΣ ΠΑΡΟΥΜΕ ΜΕ ΤΑ ΓΙΑΟΥΡΤΙΑ
Κυρία: Η ΔΕΗ θα σας παρέχει το τεχνικό κομμάτι συντήρησης και άλλα απαραίτητα (Δηλαδή ο χαμάλης θα πληρώνεται πιο λίγα ... και αν κρίνω από το τι συνέβη στον ΟΤΕ θα τα πάρουν τα χρήματα του Αγίου ποτέ ... δηλαδή θα μπατάρουν τη ΔΕΗ και θα πληρώσει πάλι ο λαός τα σπασμένα από τα καθίκια-λαμόγια αυτού του τόπου ) και εμείς το λογιστικό κομμάτι πλέον θα σας χρεώνουμε -20% στο ρεύμα που καταναλώνεται...
Σταύρος: Μάλιστα ....

Κυρία: επίσης να ξέρετε ότι η ΔΕΗ θα κάνει αύξηση στα τιμολόγια της από το Σεπτέμβριο και μετά ... ενώ εμείς δε πρόκειται να κάνουμε καμία αύξηση...
Σταύρος: Θα το σκεφτώ και θα σας απαντήσω... ευχαριστώ που με ενημερώσατε ...
Κυρία: Γράψτε το τηλ. και το όνομα μου .... Ευχαριστώ ....

Και κάθομαι και σκέφτομαι ;;;
Σταύρο πληρώνεις 120 € ρεύμα άρα θα γλιτώσεις 24 € το δίμηνο .... Καλή φάση ....
την άλλη μέρα πάλι το σκέφτομαι ...
Ζω στην καρδιά της παραγωγής της ενέργειας του τόπου αυτού ... επί 24ωρου αναπνέω μικρο σωματίδια τα οποία τα θεωρώ πλέον κατοικίδια μου και ας με σκοτώνουν σίγα σίγα ...

Είναι σαν να είμαι σε ένα καράβι που λέγετε ΕΛΛΑΔΑ και καλώς ή κακώς είμαι στην μηχανή αυτού του καραβιού συνεπείς στις πληρωμές μου προς όλους (κράτος - προμηθευτές)
και έρχεται μία ξένη εταιρία να μου δώσει ένα σωσίβιο (24 €) γιατί το καράβι βουλιάζει ...
Να πω ΝΑΙ σε αυτούς και να γλιτώσει από το βούλιαγμα η ξένη χώρα ;;;; να φύγει το χρήμα έξω ;;;
Να πουληθώ - να πουλήσω το καράβι μου για 24 € ...

ΟΧΙ
προτιμώ να μη πιω 3 ποτά, να μη βγω από το σπίτι μου για 5 μέρες και να τα δώσω στη ΔΕΗ να μείνουνε τα χρήματα αυτά στο σάπιο - καράβό μου και να βοηθήσω να μη βυθιστεί μία ώρα αρχύτερα ... γιατί έτσι θα βοηθήσω να μη απολυθούν κάποιοι συμπατριώτες μου ... γιατί αυτό το σάπιο-κάραβο περιμένει από εμάς να το συντηρήσουμε και να το οδηγήσουμε και να το κρατήσουμε στην επιφάνεια ... ΔΥΣΤΥΧΩΣ έχουμε λάθος καπεταναίους στο τιμόνι ... αυτό πρέπει να το διορθώσουμε ...

Ευχαριστώ για την υπομονή σας ...
Σταύρος Χ.

Υ.Γ. Πρέπει να στιρήξουμε ο ένας τον άλλον ειδικά τώρα που είμαστε σε αυτήν φάση ... πρέπει σε κάθε διαμαρτυρία που γίνετε να είμαστε εκεί όλοι μας γιατί σε λίγο θα έρθει η σειρά μας... υπάρχει μεγάλη αγανάκτηση πλέον....

ΠΟΙΑ ΕΙΝΑΙ Η ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΗ ΒΙΟΜΗΧΑΝΙΑ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΟΣ ;;;;

Η ΔΕΗ .... ΑΣ ΜΗ ΤΗΝ ΑΦΗΣΟΥΜΕ ΝΑ ΤΗΝ ΠΑΡΟΥΝ ΟΙ ΞΕΝΟΙ- ΙΔΙΩΤΕΣ ... ΓΙΑΤΙ ΤΟ ΜΟΝΟ ΠΟΥ ΧΡΕΙΑΖΕΤΑΙ ΕΙΝΑΙ ΜΙΑ ΚΑΛΥΤΕΡΗ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗ ΔΙΑΧΕΙΡΗΣΗ ...

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου