24ωρες... ΕΛΕΥΘΕΡΗ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΧΩΡΙΣ ΟΡΙΑ...ΣΤΕΙΛΕ ΤΟ ΘΕΜΑ ΣΟΥ ΝΑ ΓΙΝΕΙ ΕΙΔΗΣΗ...Συνεχής ροή Ειδήσεων από όλο τον Κόσμο.. Σελίδα Ενημέρωσης Και Σάτιρας...

Παρασκευή

ΠΡΟΣΟΧΗ ΝΕΟ ΝΑΡΚΩΤΙΚΟ.......

Τρεις εισπνοές και «το κεφάλι μου πιάνει φωτιά»



Ο δημοσιογράφος των «Τimes» Τομ Γουίπλ τη στιγμή του ρεπορτάζ
«Καθώς αδειάζω το περιεχόμενο του μπαλονιού στο στόμα μου, νομίζω ότι θα έχω γρήγορα αυτό που θέλω. Η επίδραση του αερίου του γέλιου είναι σχεδόν άμεση. Εισπνέω, εκπνέω μέσα στο μπαλόνι και ως τη στιγμή που εισπνέω για δεύτερη φορά, τα πόδια μου αρχίζουν να μυρμηγκιάζουν. Δεν ξεσπάω αμέσως στα γέλια. Αντιθέτως, με την τρίτη εισπνοή, ο κόσμος χάνεται γύρω μου και το κεφάλι μου πιάνει φωτιά. Η μουσική μοιάζει ξαφνικά καλύτερη. Και έπειτα από 30 δευτερόλεπτα και αφού έχω πληρώσει 1,5 στερλίνα, επανέρχομαι στην πραγματικότητα. Με πονάει για λίγο το κεφάλι μου και μετά τέλος». Μαρτυρία του συντάκτη των «Τimes» του Λονδίνου Τομ Γουίπλ, ο οποίος δοκίμασε το αέριο του γέλιου.


 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου