24ωρες... ΕΛΕΥΘΕΡΗ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΧΩΡΙΣ ΟΡΙΑ...ΣΤΕΙΛΕ ΤΟ ΘΕΜΑ ΣΟΥ ΝΑ ΓΙΝΕΙ ΕΙΔΗΣΗ...Συνεχής ροή Ειδήσεων από όλο τον Κόσμο.. Σελίδα Ενημέρωσης Και Σάτιρας...

Παρασκευή

Διαβάστε τι παρέλειψε από το κείμενο της ομιλίας του ο Άκης!

Διαβάστε τι παρέλειψε από το κείμενο της ομιλίας του ο Άκης!








Διλήμματα στους δημοσιογράφους που παρακολουθούσαν τη συζήτηση στη Βουλή για την σύσταση ή όχι προανακριτικής επιτροπής που θα διερευνήσει την συμφωνία των υποβρυχίων του πολεμικού ναυτικού, προκάλεσε το γεγονός ότι ο Άκης Τσοχατζόπουλος παρέλειψε κάποια σημεία της ομιλίας του. Άνθρωπος του πρώην υπουργού έσπευσε πάντως να ενημερώσει ότι η γραπτή ομιλία του ισχύει ως έχει είτε την ανέγνωσε ολόκληρη είτε όχι.
Όσο για το τι δεν είπε;
Μεταξύ αυτών:
-Έχω μαζί μου την Ιστορία απέναντι στην ανιστόρητη προσπάθεια κάποιων να με εξοντώσουν ηθικά και πολιτικά, να με «σβήσουν».
-Γνωρίζω ότι έχω μαζί μου τη σιωπηλή στήριξη πολλών στελεχών των Ενόπλων Δυνάμεων που μαζί δώσαμε τη μάχη για την αναβάθμιση της αμυντικής ικανότητας της χώρας
και χρόνια τώρα βλέπουν αυτό το μεγάλο έργο της κυβέρνησης ΠΑΣΟΚ να διασύρεται ως σκάνδαλο.
-Είπαν κάποιοι, ακόμη και πολιτικός αρχηγός, ότι δήθεν εγώ εκβιάζω το ΠΑΣΟΚ. Απαντώ: Το ΠΑΣΟΚ δεν εκβιάζεται. Από κανέναν. Επιτρέψτε μου όμως, να πω το ίδιο και για μένα. Δεν διαπραγματεύομαι την ιστορία μου, δεν παζαρεύω τη συμβολή μου στην πορεία της χώρας και του ΠΑΣΟΚ και βέβαια δεν εκβιάζομαι.
-Ορισμένοι από εσάς δεν με γνωρίζετε και άνετα βάλατε την υπογραφή σας κάτω από αυτό το θλιβερό κείμενο. Για ορισμένους δεν είχα καμιά αμφιβολία ότι κινούνταν πάντα στη λογική της εκκαθάρισης λογαριασμών. Για άλλα ονόματα όμως που διάβασα, απλά θλίβομαι.
-Μέγα ατόπημα της πρότασης της Κ.Ο. του ΠΑΣΟΚ είναι το ότι μοιράζει αφειδώς και συγχωροχάρτια. Εξου και τα συγχαρητήρια της Ν.Δ. προς το ΠΑΣΟΚ, μια και εξασφάλισε την απαλλαγή των δικών της κυβερνήσεων από όποιες ευθύνες, ενώ στις μέρες της υλοποιήθηκε το μεγαλύτερο μέρος του προγράμματος και δημιουργήθηκαν τα περισσότερα προβλήματα.
-Πολλοί από την Ιστορία μαθαίνουν να αποφεύγουν τα λάθη του παρελθόντος. Λυπάμαι γιατί το ΠΑΣΟΚ σήμερα επαναλαμβάνει τα λάθη των άλλων. Ξεχάσατε τόσο εύκολα, ιδιαίτερα οι παλαιότεροι σε αυτή την αίθουσα, ότι με τις ψευδομαρτυρίες του Μαμανέα και του Σηφακάκη έστειλαν το βρώμικο ’89 τον Ανδρέα Παπανδρέου στο Ειδικό Δικαστήριο;
- Γνωρίζετε όλοι ότι μου ζητήθηκαν στοιχεία για την περιουσιακή μου κατάσταση και τους τραπεζικούς μου λογαριασμούς από την επιτροπή πόθεν έσχες της Βουλής και είμαι ο μόνος που απέστειλα συγκεκριμένα στοιχεία από το 1981!
- θέλω να σας πω, κοιτάζοντας σας στα μάτια, ότι αισθάνομαι βαθιά δικαιωμένος για την πορεία και το έργο μου. Για αυτό θα συνεχίσω να αγωνίζομαι μέσα από τους δημοκρατικούς θεσμούς και για να λάμψει η αλήθεια με στοιχεία, αλλά και για να ανατρέψω όλη αυτή την επίθεση εναντίον μου, αποκαλύπτοντας και όλους εκείνους που την χειραγωγούν.
Έφη Γαλώνη

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου