24ωρες... ΕΛΕΥΘΕΡΗ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΧΩΡΙΣ ΟΡΙΑ...ΣΤΕΙΛΕ ΤΟ ΘΕΜΑ ΣΟΥ ΝΑ ΓΙΝΕΙ ΕΙΔΗΣΗ...Συνεχής ροή Ειδήσεων από όλο τον Κόσμο.. Σελίδα Ενημέρωσης Και Σάτιρας...

Τετάρτη

Άπαιχτος ο Χριστιανόπουλος: Έστειλε αδιάβαστους τους Καμπουράκη - Οικονομέα

 "εγώ δέχτηκα την πρόσκληση από στοιχειώδη ευγένεια. Ούτε καν το ξέρω το ...ραδιόφωνό σας!!!". Πριν προλάβουν να αντιδράσουν ο ποιητής συνέχισε. "Δεν έχω ούτε τηλεόραση, ούτε ραδιόφωνο, ούτε αγοράζω εφημερίδες. Αφού από σας το έμαθα ότι πρόεδρος της ΝΔ είναι ένας άλλος κύριος ...πως τον είπατε....εγώ νόμιζα ότι ήταν ακόμη ο νεαρός Καραμανλής"!



Ο Θεσσαλονικιός ποιητής μιλώντας στην εκπομπή του Μέγκα....
για την άρνησή του να παραλάβει το βραβείο που ήθελε να του απονείμει το υπουργείο Πολιτισμού δήλωσε πως "έτσι είμαι εγώ λίγο στριμμένο άντερο κι όποιος γουστάρει. Όποιος δε γουστάρει από δω παν κι οι άλλοι". Όταν ο Γ.Οικονομέας του είπε "εμείς γουστάρουμε που προφανώς μας γουστάρετε και γι' αυτό βγήκατε στην εκπομπή μας" ο Ν.Χριστιανόπουλος άφησε "κάγκελο" τους παρουσιαστές λέγοντας πως...

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου