24ωρες... ΕΛΕΥΘΕΡΗ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΧΩΡΙΣ ΟΡΙΑ...ΣΤΕΙΛΕ ΤΟ ΘΕΜΑ ΣΟΥ ΝΑ ΓΙΝΕΙ ΕΙΔΗΣΗ...Συνεχής ροή Ειδήσεων από όλο τον Κόσμο.. Σελίδα Ενημέρωσης Και Σάτιρας...

Κυριακή

Ασε μας, κουκλίτσα μου...


Ελενα Ακρίτα 
 - Εσένα σου ήρθε η Εφορία; - Καμία ευφορία δεν μου ήρθε, μες στη μαύρη κατάθλιψη είμαι ακόμα... - Οχι η ευφορία, η Εφορία λέμε! - Η ευφορία λέμε κι εμείς... - Με ύψιλον; - Τη θες με...
όμικρον γιώτα; - Τι δουλειά έχει το ύψιλον στην Εφορία; - Ο,τι δουλειά έχει και το χαράτσι μες στη ΔΕΗ, άσε μας κουκλίτσα μου! Ασε μας και πάει να σπάσει το κεφάλι μου απ' την ημικρανία... - Ολο ημικρανίες έχεις, το 'χεις ψάξει πού οφείλονται; - Στο ότι βγήκα με ελαττωματικό κεφάλι, εκεί οφείλονται. Αλλά τι να κάνω που δεν μπορώ να το πετάξω, να το ανακυκλώσω, να το αλλάξω, να το ανταλλάξω, να πάρω καινούργιο, να πάρω του διπλανού, του μπροστινού, του πισινού, του απέναντι... - Του κεφαλιού απέναντι πείτε του πως το θέλω... - Ασε μας, κουκλίτσα μου, πάω να ξαπλώσω μπας και συνέλθω... - Ναι, να οριζοντιωθείς... - Μη μιλάς για οριζοντίωση και κυρίως μη μιλάς για οριζόντιες περικοπές... - Μα δεν θα γίνουν, σου λέει... - Κι ο Προκρούστης τις ίδιες μαλακίες έλεγε. «Ξαπλώστε να ξαποστάσετε κομμάτι» και μόλις ταβλιαζόταν ο οδοιπόρος, έπαιρνε μαχαίρια, πριόνια, μπλακ εντ ντέκερ, τι σκατά έπαιρνε και γκραν γκρουν τον άρχιζε τις οριζόντιες περικοπές... - Σαν την τρόικα ένα πράμα... Αλήθεια η γενική πώς είναι «της τρόικας» ή της «τρόικα»; - Πας καλά, χρυσή μου κοπέλα; Εδώ μου κάναν το μισθό κωλόχαρτο, ο άντρας μου ψάχνει για δουλειά... - Ο δικός μου έγινε μανικιουρίστα... Η μάνα μου αντί για σύνταξη, παίρνει πουρμπουάρ - κι εγώ θα μπω στη διαδικασία αν κλίνεται η τρόικα στη γενική; Ασε μας, κουκλίτσα μου! - Γιατί δεν βάζεις λίγη τηλεόραση να ξαλεγράρεις; - Να βάλω τηλεόραση να ξαλεγράρω και να πέσω πρώτον σε πολιτική συζήτηση και δεύτερον στα σκληρά; Δεν παίζονται αυτοί οι τύποι, δεν υπάρχουν, δεν υφίστανται, δεν μπορεί να έχουν την ίδια μοριακή σύσταση με το υπόλοιπο γένος... - Οντως, οι πολιτικοί στην Ελλάδα αποδεικνύουν ότι υπάρχει ζωή στον πλανήτη Αρη... - Οι μισοί επαναδιαπραγματεύονται τόσο διακριτικά που δεν φαίνεται διά γυμνού οφθαλμού... - Οι άλλοι μισοί δίνουν την εξουσία στον λαό τόσο διακριτικά που επίσης δεν φαίνεται διά γυμνού οφθαλμού... - Ούτε διά ντυμένου. Και βγαίνουν στα κανάλια, λένε των τεράτων τα τέρατα... - Στων περάτων τα πέρατα... - Με μια σιγουριά, μια αυτοπεποίθηση, έναν αέρα, ένα τουπέ, τον βλέπω και του ουρλιάζω «ΑΣΕ ΜΑΣ ΚΟΥΚΛΙΤΣΑ ΜΟΥ!!! ΑΣΕ ΜΑΣ ΤΗΝ ΗΜΙΚΡΑΝΙΑ ΜΟΥ ΜΕΣΑ!!!». - Είδα χτες έναν που έλεγε... - Σε διακόπτω κάτι το οποίο πολύ με ευχαριστεί. Εγώ είδα χτες έναν του ΠΑΣΟΚ. Που έλεγε τι καλά θα τα κάνουνε τώρα όλα. Και πως για όλα φταίει η προηγούμενη κυβέρνηση! - Μα η προηγούμενη κυβέρνηση ΠΑΣΟΚ δεν ήταν; - Αυτό του είπε και μια άλλη βουλευτίνα. «Τι κάνετε» του λέει «αντιπολίτευση στον εαυτό σας;». Και ξέρεις τι της απάντησε; - Δεν είμαι τόσο τυχερή! - «Αφήστε με να ολοκληρώσω, εγώ δεν σας διέκοψα»... - Αυτό είναι ένα ατράνταχτο επιχείρημα! - Πλήρως αποστασιοποιημένος από τη διακυβέρνηση Παπανδρέου. Οτι και καλά είναι αυτός τώρα Ρεπουμπλικανός γερουσιαστής από Ντάλας Τέξας... - Ή Βρετανός στους Τόρις. - Στη Βουλή των Λόρδων... - Κι όχι στη Βουλή της λόρδας! - Και σε ρωτάω εγώ τώρα, υπάρχει αυτός ο άνθρωπος; Υπάρχει, κυκλοφορεί, ζει ανάμεσά μας; Το σώμα του αποτελείται από μποζόνια ή μεταμορφώνεται τις νύχτες σε κολεόπτερο και πετάει πάνω από το ελαττωματικό μου κεφάλι; - Κάτι μας ψεκάζουν αυτοί... - Ασε μας κουκλίτσα μου, κάτι μας ψεκάζουν αυτοί. Δεν ήμασταν ηλίθιοι από πριν, ο ψεκασμός μάς φταίει; Τόσα χρόνια πιστεύουμε αηδίες, τόσα χρόνια ψηφίζουμε αηδίες, τόσα χρόνια κάνουμε αηδίες - κι ο ψεκασμός φταίει για όλα... - Πώς είναι το κεφάλι σου; - Δεν ξέρω, δε μιλιόμαστε! Φεύγω, έχω μια επείγουσα υποχρέωση... - Τι επείγουσα υποχρέωση... - Μια κρίση πανικού που την αναβάλλω τρεις μέρες τώρα! - Καλά να περάσετε! - Κι εσύ με τη μανιοκατάθλιψη, καλή διασκέδαση εύχομαι! - Και καλό καλοκαίρι, βρε! - Ασε μας, κουκλίτσα μου! ΥΓ: Παίρνω την άδειά μου, τα λέμε από Σεπτέμβρη. Καλό καλοκαίρι σε όλους... Οκ, το 'χω τι θα μου πείτε: «Ασε μας, κουκλίτσα μου!». TANEA

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου