24ωρες... ΕΛΕΥΘΕΡΗ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΧΩΡΙΣ ΟΡΙΑ...ΣΤΕΙΛΕ ΤΟ ΘΕΜΑ ΣΟΥ ΝΑ ΓΙΝΕΙ ΕΙΔΗΣΗ...Συνεχής ροή Ειδήσεων από όλο τον Κόσμο.. Σελίδα Ενημέρωσης Και Σάτιρας...

Παρασκευή

Τζένιφερ Άνιστον...... «Εχω κάνει σεξ στο πιλοτήριο αεροπλάνου με τον κυβερνήτη!»


Η Jennifer Aniston ήταν καλεσμένη στο σόου της Ellen DeGeneres και έπαιξε το παιχνίδι «Το έχω κάνει ή δεν το έχω κάνει». 

Η 47χρονη χολιγουντιανή σταρ, δέχτηκε να απαντήσει σε κάποιες «πικάντικες» ερωτήσεις της Αμερικανίδας παρουσιάστριας, όπως το αν έχει κάνει σεξ στο αεροπλάνο. 

Τότε η Jennifer Aniston σήκωσε το ταμπελάκι που έγραφε «Έχω Κάνει». 

Στη συνέχεια η Ellen DeGeneres, τη ρώτησε αν έχει κάνει σεξ μέσα στο πιλοτήριο. Εμφανώς αμήχανη, η Aniston σήκωσε και πάλι η ταμπέλα που έγραφε «Έχω κάνει». 

«'Εχεις κάνει σεξ με τον πιλότο;», ήταν η επόμενη ερώτηση της De Generes. Η απάντηση ήταν η ίδια! 

«Με τον δεύτερο πιλότο; Με αεροσυνοδό;», ρώτησε έκπληκτη η Αμερικανίδα παρουσιάστρια. Και η Aniston συνέχισε να κρατάει σηκωμένο το ταμπελάκι... 

«Έχεις κάνει σεξ την ώρα που έτρωγες φιστίκια από το σακουλάκι;», ήταν η τελευταία ερώτηση του παιχνιδιού. «Τι; Αυτό είναι αηδιαστικό!», απάντησε η Aniston. 

Αξίζει πάντως να αναφέρουμε ότι ο πρώην σύζυγος της Τζένιφερ Άνιστον, Μπραντ Πιτ είναι μεγάλος θαυμαστής των αεροπλάνων, ενώ μετά από σειρά μαθημάτων είναι πλέον πιστοποιημένος πιλότος...

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου