24ωρες... ΕΛΕΥΘΕΡΗ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΧΩΡΙΣ ΟΡΙΑ...ΣΤΕΙΛΕ ΤΟ ΘΕΜΑ ΣΟΥ ΝΑ ΓΙΝΕΙ ΕΙΔΗΣΗ...Συνεχής ροή Ειδήσεων από όλο τον Κόσμο.. Σελίδα Ενημέρωσης Και Σάτιρας...

Δείτε live από την Τούμπα την απονομή στον πρωταθλητή ΠΑΟΚ

Παρασκευή

Ελένη Βαΐτσου: «Αν ήμουν εγώ η Εύα, μάλλον θα ήμασταν ακόμη στον παράδεισο»



Ως Μελίνα την έχουμε γνωρίσει και συνεχίζουμε να την ανακαλύπτουμε καθημερινά μέσα από το σίριαλ Μπρούσκο. Αλλά το πώς λειτουργεί στις

προσωπικές της σχέσεις είναι κάτι που δεν το ξέρουμε.
Η Ελένη Βαΐτσου μίλησε για τις σχέσεις, την απιστία και τους άντρες. Στον έρωτα, συνηθίζουμε να λέμε ότι ο απαγορευμένος καρπός είναι πιο γλυκός και πάντα πιο ελκυστικός. Κάτι, όμως, που δεν βρίσκει σύμφωνη την νεαρή ηθοποιό. «Προσωπικά δεν με γοητεύει και δεν με ελκύει το απαγορευμένο ή το παράνομο. Προτιμώ την ασφάλεια και την ηρεμία σε μία σχέση. Αν ήμουν εγώ η Εύα, μάλλον θα ήμασταν ακόμη στον παράδεισο!».
 Σαν άνθρωπος, δηλώνει απόλυτη στις απόψεις της. Το ίδιο συμβαίνει και στις ερωτικές της σχέσεις; Η Ελένη Βαΐτσου απάντησε στο Hello!: «Απόλυτη είμαι και στον έρωτα. Δεν συμβιβάζομαι και μόνο μέσα από την απόλυτη και αμοιβαία εξιδανίκευση και αποδοχή μπορώ να ζήσω τον ιδανικό και απόλυτο έρωτα!».
 Το ίδιο απόλυτη δηλώνει και στο θέμα της απιστίας. Αδυνατεί να ξεχάσει την προδοσία, γι’ αυτό δεν θα παρέμεινε με έναν σύντροφο που την απάτησε. Ίσως με τον καιρό να τον συγχωρούσε και να μην του κρατούσε κακία, αλλά δεν θα μπορούσε να μείνε μαζί του. Όσο για το τι είναι αυτό που την γοητεύει σε έναν άντρα, η νεαρή ηθοποιός απάντησε: «Ο κάθε άνθρωπος είναι διαφορετικός και δεν υπάρχει ένα συγκεκριμένο χαρακτηριστικό που θα με γοητεύσει σε έναν άντρα. Είναι αυτό το κάτι που θα μου κάνει κλικ. Διαφέρει κάθε φορά. Όμως, αυτό που θα με κρατήσει θα είναι σίγουρα η συμπεριφορά και ο τρόπος του».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου