24ωρες... ΕΛΕΥΘΕΡΗ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΧΩΡΙΣ ΟΡΙΑ...ΣΤΕΙΛΕ ΤΟ ΘΕΜΑ ΣΟΥ ΝΑ ΓΙΝΕΙ ΕΙΔΗΣΗ...Συνεχής ροή Ειδήσεων από όλο τον Κόσμο.. Σελίδα Ενημέρωσης Και Σάτιρας...

Τετάρτη

ΚΥΠΡΟΣ Χρήστος Στυλιανίδης.....Ήταν μια δύσκολη απόφαση να αποχωρήσω από τη θέση του Κυβερνητικού Εκπροσώπου


Αγαπητοί φίλοι και φίλες,
 Ήταν μια δύσκολη απόφαση να αποχωρήσω από τη θέση του Κυβερνητικού Εκπροσώπου πριν ακόμα ολοκληρωθεί το έργο μιας διακυβέρνησης με την οποία συνδέθηκα και...
. στα μεγάλα και στα μικρά και στα ευχάριστα και στα δυσάρεστα.

 Ωστόσο, η απόφασή μου αυτή τη στιγμή να διεκδικήσω εκλογή στο αξίωμα του ευρωβουλευτή, εκτός από μια φυσιολογική εξέλιξη της πολιτικής μου διαδρομής, είναι και απόφαση στηριγμένη στην ισχυρή μου πεποίθηση ότι στο επόμενο κρίσιμο διάστημα το μέλλον της Κύπρου θα διακυβεύεται εξίσου σοβαρά, όπως εδώ στην πατρίδα μας, και στις Βρυξέλλες.

 Τον περασμένο χρόνο είχα τη δυνατότητα να πολιτευτώ στην Ευρώπη. Αποποιήθηκα τότε την έδρα στο Ευρωπαϊκό Κοινοβούλιο γιατί ο Πρόεδρος Αναστασιάδης και η παράταξη μου ζήτησαν λόγω των ιδιάζουσων συνθηκών να υπηρετήσω στη νέα Κυβέρνηση, επειδή κρίθηκε ότι θα ήμουν πιο ωφέλιμος στην Κύπρο. Ένα χρόνο μετά η χώρα στάθηκε στα πόδια της

. Απέφυγε τη χρεοκοπία και τώρα βαδίζει το δρόμο της σταθερότητας και της μεταρρύθμισης. Το επίτευγμα αυτό ανήκει πρωτίστως στην κοινωνία που επέδειξε ωριμότητα, συναίσθηση ευθύνης, υπομονή και προσαρμοστικότητα στις δύσκολες συνθήκες.

 Θα ήταν, όμως, άδικο αν για λόγους σεμνότητας και μετριοπάθειας δεν αναφερόμουν και στην καθοριστική συμβολή της Κυβέρνησης Νίκου Αναστασιάδη. Κυρίως θα ήταν παραγνώριση γεγονότων και δεδομένων, τα οποία γνωρίζω από πρώτο χέρι εάν δεν τόνιζα τον πρωταγωνιστικό ρόλο του ηγέτη που έσωσε τον τόπο από τη χρεοκοπία.

 Συζητήσαμε αυτά τα θέματα με τον Πρόεδρο και μετά από σοβαρό προβληματισμό αποφάσισα ότι η συνεργασία μας μπορεί να αναβαθμιστεί με τη δική μου παρουσία στο ευρωπαϊκό επίπεδο για τα δύσκολα που έρχονται. Εάν, βέβαια, με καταξιώσει με την ψήφο του το Εκλογικό Σώμα.


 Όπως πάντα με ειλικρίνεια και εντιμότητα αυτό τον προβληματισμό ήθελα να το μοιραστώ και μαζί σας. Όπως πριν ένα χρόνο, με γνώμονα το καλύτερο για τον τόπο, την Κυβέρνηση και την παράταξη, αποδέχθηκα τη θέση του Κυβερνητικού Εκπροσώπου διότι θα ήμουν πιο χρήσιμος στην Κύπρο, τώρα πιστεύω ότι θα είμαι πιο ωφέλιμος στην Ευρώπη.

Ταυτόχρονα θα είμαι παρών και στην Κύπρο δίπλα στον Πρόεδρο Αναστασιάδη και στην Κυβέρνησή του. Αγαπητοί φίλοι και φίλες, Προσβλέπω και στη δική σας στήριξη και εμπλοκή σε αυτήν την μάχη για την Κύπρο της Ευρώπης.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου