24ωρες... ΕΛΕΥΘΕΡΗ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΧΩΡΙΣ ΟΡΙΑ...ΣΤΕΙΛΕ ΤΟ ΘΕΜΑ ΣΟΥ ΝΑ ΓΙΝΕΙ ΕΙΔΗΣΗ...Συνεχής ροή Ειδήσεων από όλο τον Κόσμο.. Σελίδα Ενημέρωσης Και Σάτιρας...

Παρασκευή

Η Βαγενά έδωσε σε 10 συνταξιούχους το ΕΚΑΣ τους...





H βουλευτής του ΣΥΡΙΖΑ Άννα Βαγενά έκανε πράξη την υπόσχεση της και έδωσε σε δέκα συνταξιούχους το ΕΚΑΣ που έχασαν. Όπως...
επισημαίνει σε ανακοίνωση της, σκέφτηκε πολύ για το αν πρέπει να δημοσιοποιήσει την είδηση, ενώ όπως επεσήμανε δεικτικά ελπίζει η είδηση να «τύχει της ίδιας δημοσιότητας με προηγούμενες που με είχαν στοχοποιήσει όλο αυτό το διάστημα».

Όπως αναφέρει αναλυτικά στην ανακοίνωση της:

Σκέφτηκα πολύ αν έπρεπε να δημοσιοποιήσω το γεγονός ότι τήρησα την υπόσχεσή μου και έδωσα σε δέκα δικαιούχους του ΕΚΑΣ το ποσό που είχαν χάσει από την ψήφιση του σχετικού νόμου. Ήδη στους λογαριασμούς δέκα δικαιούχων έχουν πιστωθεί από τη βουλευτική μου αποζημίωση τα αντίστοιχα ποσά.

Το δημοσιοποιώ τώρα όχι για να αποσπάσω επαίνους και να παραστήσω τη φιλάνθρωπο, αλλά για να δηλώσω κατηγορηματικά την πεποίθησή μου ότι υπάρχουν περιθώρια και από τις βουλευτικές αποζημιώσεις, αλλά και από τους υψηλούς μισθούς του δημοσίου για περικοπές, προς όφελος των χαμηλοσυνταξιούχων.

Η κίνησή μου είναι συμβολική και σας διαβεβαιώ ότι τα χρήματα που δίνω δεν είναι από το περίσσευμα, αλλά από το υστέρημα του οικογενειακού μου προϋπολογισμού.

topontiki.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου