24ωρες... ΕΛΕΥΘΕΡΗ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΧΩΡΙΣ ΟΡΙΑ...ΣΤΕΙΛΕ ΤΟ ΘΕΜΑ ΣΟΥ ΝΑ ΓΙΝΕΙ ΕΙΔΗΣΗ...Συνεχής ροή Ειδήσεων από όλο τον Κόσμο.. Σελίδα Ενημέρωσης Και Σάτιρας...

Τετάρτη

«Ο Βαγγέλης Μαρινάκης είναι φίλος μου..... Τον ξέρω καλά.... Τον γνωρίζω από κοινές μας σπουδές...



Η τοποθέτηση του ισχυρού άνδρα της Νότιγχαμ Φόρεστ σε Nottingham Post:

«Ορκίζομαι στην οικογένειά μου ότι δεν υπάρχουν αυτήν την στιγμή σοβαροί αγοραστές. Πιστεύετε ότι κάποιοι
κάνουν ουρά για να αγοράσουν την ομάδα; Οι Αμερικάνοι το μόνο που κάνουν είναι να μιλάνε. Δείτε όμως το παρελθόν τους και το τι έκαναν σε ομάδες που επένδυσαν. Το προσπάθησαν σε Έβερτον και Σουόνσι. Το πάλεψαν με Φόρεστ. Θέλανε να αποδώσει και να δουλέψει αλλά κάτι δεν πήγε σωστά. Κάτι άλλαζε κάθε μέρα». 

Στην συνέχεια ο Αλ Χασάουι αναφέρθηκε στον Βαγγέλη Μαρινάκη λέγοντας: «Ο Βαγγέλης Μαρινάκης είναι φίλος μου. Τον ξέρω καλά. Τον γνωρίζω από κοινές μας σπουδές στην Αγγλία. Ήταν φίλος μου εδώ και πολύ καιρό. Δεν είχα και δεν έχω προβλήματα μαζί του. Όταν άνθρωποι βλέπουν να τρώμε μαζί ή να έρχεται σπίτι μου υποθέτουν 

και εικάζουν ότι το deal είναι τελειωμένο. Έχουμε μιλήσει για την Φόρεστ. Δεν θα το αρνηθώ αυτό. Όμως δεν έχει γίνει τίποτα. Υπάρχουν θέματα ως προς την Football League που πρέπει να ξεπεραστούν όταν πρόκειται να επενδύσει ένας άνθρωπος από το εξωτερικό ή όταν πρόκειται για τον συγκεκριμένο».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου