24ωρες... ΕΛΕΥΘΕΡΗ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΧΩΡΙΣ ΟΡΙΑ...ΣΤΕΙΛΕ ΤΟ ΘΕΜΑ ΣΟΥ ΝΑ ΓΙΝΕΙ ΕΙΔΗΣΗ...Συνεχής ροή Ειδήσεων από όλο τον Κόσμο.. Σελίδα Ενημέρωσης Και Σάτιρας...

Τρίτη

Σία Κοσιώνη: Ο μεγαλύτερος φόβος μου είναι αν χρειαστεί να πω ότι η Ελλάδα χρεοκόπησε και θα βγει από το ευρώ



Για τη σχέση της με τον Κώστα Μπασκογιάννη, η οποία πολλές φορές έχει γίνει αντικείμενο συζήτησης μίλησε η ανκοργούμαν του ΣΚΑΙ Σία Κοσιώνη.

«Και ο Κώστας και εγώ προσπαθούμε να αποφεύγουμε
να μιλάμε δημόσια για εμάς, όχι φυσικά από σνομπισμό. Προσπαθούμε να κρατάμε καλυμμένη τη σχέση μας για να είναι προστατευμένη και να είναι προστατευμένα και τα τρία υπέροχα παιδάκια του. Για να είμαστε ήρεμοι και για να είμαστε καλά», ανέφερε στο ΒΗΜΑgazino και πρόσθεσε: «Και οι δυο έχουμε δύσκολες και πολύπλοκες ζωές και προσπαθούμε απλώς να μην προσθέτουμε περισσότερες δυσκολίες».

Ερωτηθείσα αν της αρέσει η πολυτέλεια και το χρήμα, η Σία Κοσιώνη δήλωσε: «Θέλω να κάνω καλές διακοπές, όχι ακριβές, αλλά ξεκούραστες και ελεύθερες. Θέλω το καλό φαγητό, που θα το βρω σε ένα καλό εστιατόριο και σε ένα λαϊκό ταβερνάκι. Μου αρέσουν οι απολαύσεις χωρίς να έχουν απαραίτητα άμεση σχέση με το χρήμα και τον πλούτο».

Οσον αφορά για τον μεγαλύτερό της φόβο την εποχή που ζούμε, η παρουσιάστρια του κεντρικού δελτίου του ΣΚΑΙ, είπε: «Έχω έναν εφιάλτη. Πώς θα διαχειριστώ τη στιγμή που ίσως θα είμαι αναγκασμένη να πω ότι η Ελλάδα χρεοκόπησε και θα βγει από το ευρώ. Πώς το λες αυτό;»