24ωρες... ΕΛΕΥΘΕΡΗ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΧΩΡΙΣ ΟΡΙΑ...ΣΤΕΙΛΕ ΤΟ ΘΕΜΑ ΣΟΥ ΝΑ ΓΙΝΕΙ ΕΙΔΗΣΗ...Συνεχής ροή Ειδήσεων από όλο τον Κόσμο.. Σελίδα Ενημέρωσης Και Σάτιρας...

Παρασκευή

Αποχαιρέτησε την Παρτιζάν ο Τζούρτζεβιτς: «Έφτασε η ώρα για το επόμενο βήμα στην καριέρα μου»!

Προανήγγειλε… μεταγραφή ο Ούρος Τζούρτζεβιτς, δίνοντας «τροφή» στα σενάρια που τον θέλουν να πιάνει… λιμάνι για χάρη του Ολυμπιακού! 

Ο 23χρονος σέντερ φορ αποχαιρέτησε τους φίλους της Παρτιζάν, με δηλώσεις του, έπειτα από την πρόκριση των Σέρβων κόντρα στη Βιντεότον, προσθέτοντας πως ήρθε η ώρα για το επόμενο βήμα! 


«Πέρασα υπέροχες στιγμές στην Παρτιζάν, κέρδισα κάθε τίτλο με την ομάδα. Πρωτάθλημα, κύπελλο και τον τίτλο του πρώτου σκόρερ. Και πλέον, το κερασάκι στην τούρτα, η πρόκριση στους ομίλους του Europa League. Είμαι χαρούμενος που συνέβαλα στις επιτυχίες της Παρτιζάν μέσα από τα γκολ και την αφοσίωσή μου. 

Νομίζω πως έφτασε η ώρα για το επόμενο βήμα στην καριέρα μου και να δοκιμάσω την τύχη μου στο εξωτερικό», σχολίασε, χαρακτηριστικά, ο Σέρβος, που με δύο, δικά του γκολ οδήγησε την Παρτιζάν στην επιβλητική νίκη-πρόκριση με 4-0 κόντρα στους Ούγγρους! 

Μένει να δούμε, τώρα, αν θα επιβεβαιωθεί πως το φλερτ του Τζούρτζεβιτς με τον Ολυμπιακό θα καταλήξει σε γάμο…