24ωρες... ΕΛΕΥΘΕΡΗ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΧΩΡΙΣ ΟΡΙΑ...ΣΤΕΙΛΕ ΤΟ ΘΕΜΑ ΣΟΥ ΝΑ ΓΙΝΕΙ ΕΙΔΗΣΗ...Συνεχής ροή Ειδήσεων από όλο τον Κόσμο.. Σελίδα Ενημέρωσης Και Σάτιρας...

Δευτέρα

300.000 ευρώ ζητά ο Κ. Κουλούρης...

Από το http://papatzides.blogspot.com/
.
Ρε, πόσο ακρίβυναν τα χρωμοσαμπουάν...
Πλακώθηκε με επιχειρηματία ο Κ Κουλούρης στα Βόρεια (λαικά) Προάστια που συχνάζει και αυτός τον αποκάλεσε "βαψομαλλιά" ....Η αντίδραση του Κουλούρη ήταν να του κάνει αγωγή για συκοφαντική δυσφήμιση...
Δείτε τι αναφέρει η αγωγή σύμφωνα με το gossip-tv.gr
Τον έβρισε άσχημα: Εκείνη τη στιγμή ο εναγόμενος όλως απρόκλητα και αιφνιδιαστικά σηκώθηκε από τη θέση του και φωνάζοντας μου απήυθυνε τις φράσεις: 'Άντε γ... ρε αρ..., ρε αδ..., που θα με χαιρετίσεις... Που βάφεις τα μάτια σου και...
σε γ... Που βγαίνεις στη Λόη για να σε βλέπουν και να σε γ... άντε να παρεις κανά φράγκο από το Βαρδινογιάννη"....
Ο Κίμωνας Κουλούρης, όπως περιγράφει στη συνέχεια, θέλησε να ηρεμήσει τα πνεύματα, μόνο που τελικά καταφερε το εντελώς αντίθετο: "... προσπάθησα να τον ηρεμήσω λέγοντάς του: 'Τι είναι αυτά που λες; Δεν κατάλαβες ποιος είμαι;'. Ο εναγόμενος εντούτοις συνέχισε ακάθεκτος το υβριστικό εναντίον μου παραλήρημά του, εκστομίζοντας τα εξής: 'Είσαι λωποδύτης και τα 'χεις αρπάξει, χουντικέ'. Ολοκληρώνοντας δε τη φράση του, κινήθηκε επιθετικά προς εμένα, φωνάζοντας και απειλώντας με: 'θα σε τσακίσω, θα σε λιώσω θα σε διαλύσω ρε αλήτη".
Τι ζητά ο Κίμωνας Κουλούρης;
"Να υποχρεωθεί ο εναγόμενος, για την αναφερόμενη στο ιστορικό της αγωγής μου αιτία, να μου καταβάλει ως χρηματική ικανοποίηση λόγω ηθικής βλάβης το ποσόν των τριακοσίων χιλιάδων (300.000 ευρώ)"... "Να απαγγελθεί κατά του εναγομένου προσωπική κράτηση ενός (1) έτους ως μέσου αναγκαστικής εκτελέσεως της εκδοθησομένης αποφάσεως, σε περίπτωση μη συμμορφώσεως του με το διατακτικό αυτής
.

Πατήστε εδώ για να διαβάσετε ολόκληρο το δημοσίευμα...

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου