Η «αντεπίθεση» των ελληνικών ναυπηγείων: Επενδύσεις, διεθνείς συμμαχίες και χιλιάδες νέες θέσεις εργασίας...Κώστας Βαξεβάνης,για ΣΥΡΙΖΑ....«Και αν σας ρωτήσει κάποιος “γιατί καταντήσατε έτσι;”, πείτε του “για να σώσουμε τον κόσμο”»... Μου είπε “είμαι στο κόμμα της Καρυστιανού” και του είπα “τέλεια έρχομαι κι εγώ”...Ο Σταύρος μάς κάνει μαθήματα ρωσικών και μας δείχνει τα αξιοθέατα της Αγίας Πετρούπολης. ... ... 24ωρες... ΕΛΕΥΘΕΡΗ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΧΩΡΙΣ ΟΡΙΑ...ΣΤΕΙΛΕ ΤΟ ΘΕΜΑ ΣΟΥ ΝΑ ΓΙΝΕΙ ΕΙΔΗΣΗ...Συνεχής ροή Ειδήσεων από όλο τον Κόσμο.. Σελίδα Ενημέρωσης Και Σάτιρας...

Τετάρτη

"Ονειρεύεται πάλι διχασμό στη Νέα Δημοκρατία"


"Βγήκε πριν από λίγο στον flash ο πρώην πρόεδρος του Κινήματος Ελευθέρων Πολιτών (Κ.Ε.Π.), Δημήτρης Αβραμόπουλος, και δήλωσε ότι «κάποιοι σπείρουν το διχασμό και τη διαίρεση της Ν.Δ». Ναι, το λέει ο Αβραμόπουλος, ο άνθρωπος που το 2000 αποφάσισε να μη συνταχθεί με τη Νέα Δημοκρατία και τον Καραμανλή, εξέλιξη που είχε ως αποτέλεσμα την οριακή νίκη ΠΑΣΟΚ. Μιλάει για διχασμό ο Αβραμόπουλος, ο πολιτικός που ίδρυσε δικό του κόμμα. Μιλάει για διχασμό ο άνθρωπος που διέβλεψε το κλείσιμο του βιοιστορικού κύκλου των μεγάλων κομμάτων. Το...

παλικάρι δεν έχει ακόμα καταλάβει ότι δεν τον παίρνει κανείς στα σοβαρά. Οι διάφορες βαρύγδουπες δηλώσεις/διαγγέλματα δεν αφορούν πλέον κανέναν. Άλλωστε το μόνο που κατάφερε ως αυτόνομη πολιτική προσωπικότητα είναι να συμπορευθεί με τον πρώην πρόεδρο της Πολιτικής Άνοιξης, Αντώνη Σαμαρά. Αυτό θα καταγραφεί στην ιστορία, τα υπόλοιπα δεν αφορούν κανέναν. Ο Αβραμόπουλος ονειρεύεται πάλι διχασμό στη Νέα Δημοκρατία."
http://parapolitika.gr/


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου