Η Ολυµπιακή άλλαξε σελίδα και «πετάει» ξανά από ιδιώτες, αλλά το... µακροσκελές και κοστοβόρο «κεφάλαιό» της δεν έχει κλείσει ακόµη για το κράτος. Αντίθετα, ο κρατικός Προϋπολογισµός καλείται να επωµιστεί επιπλέον περί τα 65 εκατ. ευρώ για τη διευθέτηση «εκκρεµοτήτων» όχι µόνο µε τους εργαζοµένους, αλλά και µε τους επί χρόνια συνταξιούχους του πρώην κρατικού αεροµεταφορέα.
Η τροπολογία που προωθεί η κυβέρνηση ως προσθήκη-αντικατάσταση της σχετικής πράξης νοµοθετικού περιεχοµένου που ενέκρινε τον περασµένο Νοέµβριο προβλέπει ότι στις ευνοϊκές ασφαλιστικές και συνταξιοδοτικές ρυθµίσεις που ισχύουν για το πρώην δυναµικό της Ολυµπιακής θα υπαχθούν και συνταξιούχοι, οι οποίοι µε το νόµο Βερελή (3185/2003) «υποχρεώθηκαν σε πρόωρη και “βίαιη” διακοπή της επαγγελµατικής τους σταδιοδροµίας», των οποίων η σύνταξη θα αναπροσαρµοστεί αναδροµικά...
Στο τελικό κείµενο της τροπολογίας, το οποίο αναµένεται να συζητηθεί σύντοµα στη Βουλή και παρουσιάζει σήµερα το «Κεφάλαιο», προβλέπεται ότι 260 ιπτάµενοι συνοδοί και φροντιστές της Ολυµπιακής Αεροπορίας (υπεύθυνοι πληρώµατος, εκπαιδευτές µε 10.000 ώρες πτήσεις) που την περίοδο 2003-2004, δηλαδή επί κυβερνήσεως Σηµίτη, συνταξιοδοτήθηκαν πρόωρα, θα λάβουν τις ίδιες ευνοϊκές ασφαλιστικές και συνταξιοδοτικές ρυθµίσεις µε όσους αποχωρούν τώρα και κυρίως την προσαύξηση ενσήµων κατά 100% (µε όριο τα 10.500). Η δαπάνη για την αναπροσαρµογή αυτών των συντάξεων έχει εκτιµηθεί από το Γενικό Λογιστήριο στα περίπου 36 εκατ. ευρώ, χωρίς να αναφέρεται αν το προσωπικό αυτό είχε προσφύγει νοµικά ή διεκδικήσει αυτές τις παροχές.
Στη δε αιτιολογική έκθεση αναφέρεται ότι...
http://apneagr.blogspot.com/
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου