Με ένα απλό κλικ στην εικόνα μπορείτε να διαβάσετε το ρεπορτάζ των ΝΕΩΝ για την κατρακύλα του ΟΣΕ ο οποίος βρίσκεται πλέον ένα βήμα πριν την οριστική διάλυση.
Θέλω επίσης να σας πω ότι αγαπώ πολύ τα τραίνα και θεωρώ εγκληματική την αδράνεια του ελληνικού κράτους σε θέματα ανάπτυξης του σιδηροδρομικού δικτύου. Νομίζω ότι η Ελλάδα θα έπρεπε να είχε επενδύσει πολλά στο συγκεκριμένο μέσο μεταφοράς αλλά δεν το έκανε.
Η κυβέρνηση λοιπόν καλείται τώρα να αποφασίσει τι θα κάνει με τον ΟΣΕ . Ο εύκολος δρόμος και η πιο αναμενόμενη λύση είναι να προχωρήσει σε μια εκκαθάριση του οργανισμού και στη συνέχεια να τον πουλήσει σε κάποιον ιδιώτη είτε αυτός λέγεται Βγενόπουλος είτε κάπως αλλιώς.
Έτσι έχουμε μάθει στην Ελλάδα να ξεμπερδεύουμε με τους παθογόνους δημόσιους οργανισμούς. Πράγματι , λίγες φωνές αντίδρασης θα ακουστούν αν το ΠΑΣΟΚ προχωρήσει στην πώληση του ΟΣΕ .
Προσωπικά , θα ήθελα να δω την κυβέρνηση να επιλέγει τον δύσκολο δρόμο , τον δρόμο της εξυγίανσης και της οργανωμένης προσπάθειας ανασύνταξης του ιστορικού ΟΣΕ .
Θέλω επίσης να σας πω ότι αγαπώ πολύ τα τραίνα και θεωρώ εγκληματική την αδράνεια του ελληνικού κράτους σε θέματα ανάπτυξης του σιδηροδρομικού δικτύου. Νομίζω ότι η Ελλάδα θα έπρεπε να είχε επενδύσει πολλά στο συγκεκριμένο μέσο μεταφοράς αλλά δεν το έκανε.
Η κυβέρνηση λοιπόν καλείται τώρα να αποφασίσει τι θα κάνει με τον ΟΣΕ . Ο εύκολος δρόμος και η πιο αναμενόμενη λύση είναι να προχωρήσει σε μια εκκαθάριση του οργανισμού και στη συνέχεια να τον πουλήσει σε κάποιον ιδιώτη είτε αυτός λέγεται Βγενόπουλος είτε κάπως αλλιώς.
Έτσι έχουμε μάθει στην Ελλάδα να ξεμπερδεύουμε με τους παθογόνους δημόσιους οργανισμούς. Πράγματι , λίγες φωνές αντίδρασης θα ακουστούν αν το ΠΑΣΟΚ προχωρήσει στην πώληση του ΟΣΕ .
Προσωπικά , θα ήθελα να δω την κυβέρνηση να επιλέγει τον δύσκολο δρόμο , τον δρόμο της εξυγίανσης και της οργανωμένης προσπάθειας ανασύνταξης του ιστορικού ΟΣΕ .
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου