24ωρες... ΕΛΕΥΘΕΡΗ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΧΩΡΙΣ ΟΡΙΑ...ΣΤΕΙΛΕ ΤΟ ΘΕΜΑ ΣΟΥ ΝΑ ΓΙΝΕΙ ΕΙΔΗΣΗ...Συνεχής ροή Ειδήσεων από όλο τον Κόσμο.. Σελίδα Ενημέρωσης Και Σάτιρας...

Σάββατο

ΠΟΛΥ ΚΑΛΗ ΔΟΥΛΕΙΑ......ΣΤΟ ΝΟΜΟ ΠΙΕΡΙΑΣ

Φίλες και φίλοι της Εθελοντικής Ομάδας Δράσης Ν. Πιερίας,
Με αφορμή τη σημερινή εκδήλωση, με στόχο την ευαισθητοποίηση των πολιτών σε θέματα «Ασφαλούς κίνησης με ποδήλατο στην πόλη», σας στέλνουμε το παρακάτω άρθρο.
Η εκδήλωση θα πραγματοποιηθεί σήμερα Σάββατο 31 Ιουλίου 2010 από τις 10:00 – 13:00 στον κεντρικό πεζόδρομο της πόλης μας, όπου θα στηθεί σταντ ενημέρωσης για τους διερχόμενους πολίτες.
Κατά τη διάρκεια της εκδήλωσης η οικογένεια του εκλιπόντος θα προσφέρει κράνη σε μικρούς ποδηλάτες.

Φιλικά
Εθελοντική Ομάδα Δράσης Ν. Πιερίας


"Κανένας δεν φοράει κράνος, μαμά! Δεν θα είμαι εγώ ο "φλώρος" του σχολείου"…

Αγαπητοί φίλοι του ποδήλατου,
με την έναρξη της
προηγούμενης σχολικής χρονιάς ο γιος μας ξεκίνησε το γυμνάσιο και αγοράσαμε καινούριο ποδήλατο και κράνος για να πηγαίνει μόνος του στο σχολείο και στις εξωσχολικές του δραστηριότητες.

Όμως, από τις πρώτες μέρες, σταμάτησε να παίρνει το κράνος στο σχολείο, γιατί δεν είχε …που να το αφήσει κατά τη διάρκεια των μαθημάτων. Πήγα στο σχολείο του και ζήτησα να φροντίσουν, ώστε να υπάρχει κάποιος χώρος για να αφήνουν τα παιδιά τα κράνη τους, αλλά και να τους ενημερώσουν για την απαραίτητη χρήση του καθώς είναι πάρα πολλοί οι μαθητές που πηγαίνουν στο σχολείο με ποδήλατο αλλά κανείς δεν το χρησιμοποιεί. Με διαβεβαίωσαν, πως θα το έκαναν σύντομα και πως μέχρι τότε, το παιδί μου θα μπορούσε να αφήνει το κράνος του στο γραφείο των καθηγητών.

Οι διαμάχες στο σπίτι ξεκίνησαν. Ο μικρός δεν ήθελε να μπαινοβγαίνει στο γραφείο των καθηγητών και δεν το χρησιμοποιούσε, περιμένοντας μια ανακοίνωση από την πλευρά του σχολείου σχετικά με το θέμα αυτό. Η ανακοίνωση δεν έγινε και ενώ ετοιμαζόμουν να πάω στο σχολείο για δεύτερη φορά, μου ομολόγησε πως δεν θέλει να φοράει κράνος γιατί τον κοροϊδεύουν οι συμμαθητές του: "Κανένας δεν φοράει κράνος, μαμά! Δεν θα είμαι εγώ ο "φλώρος" του σχολείου".

Οι διαμάχες συνεχίζονται και αν δεν του το δώσω στο χέρι ενώ φεύγει, δεν θα το πάρει. Έχω και μια υποψία, πως ακόμα και όταν το παίρνει, δεν το χρησιμοποιεί.
Ποιος φταίει; Εγώ, το παιδί μου, το σχολείο ή ότι " έτσι μάθαμε;".

Συγχαρητήρια για την πρωτοβουλία ενημέρωσης. Ας ζητήσουμε βοήθεια από τα σχολεία για να μη θρηνήσουμε και άλλα θύματα.

Τασοπούλου Μαρία
Μέλος της Εθελοντικής Ομάδας Δράσης Ν. Πιερίας.


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου