Η «αντεπίθεση» των ελληνικών ναυπηγείων: Επενδύσεις, διεθνείς συμμαχίες και χιλιάδες νέες θέσεις εργασίας...Κώστας Βαξεβάνης,για ΣΥΡΙΖΑ....«Και αν σας ρωτήσει κάποιος “γιατί καταντήσατε έτσι;”, πείτε του “για να σώσουμε τον κόσμο”»... Μου είπε “είμαι στο κόμμα της Καρυστιανού” και του είπα “τέλεια έρχομαι κι εγώ”...Ο Σταύρος μάς κάνει μαθήματα ρωσικών και μας δείχνει τα αξιοθέατα της Αγίας Πετρούπολης. ... ... 24ωρες... ΕΛΕΥΘΕΡΗ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΧΩΡΙΣ ΟΡΙΑ...ΣΤΕΙΛΕ ΤΟ ΘΕΜΑ ΣΟΥ ΝΑ ΓΙΝΕΙ ΕΙΔΗΣΗ...Συνεχής ροή Ειδήσεων από όλο τον Κόσμο.. Σελίδα Ενημέρωσης Και Σάτιρας...

Τετάρτη

Η κατανάλωση μιας μεγάλης ποικιλίας φρούτων και λαχανικών μπορεί να μειώσει τον κίνδυνο .....

 Η κατανάλωση μιας μεγάλης ποικιλίας φρούτων και λαχανικών μπορεί να μειώσει τον κίνδυνο εμφάνισης ορισμένων μορφών καρκίνου των πνευμόνων στους καπνιστές, σύμφωνα με μια νέα ολλανδική επιστημονική έρευνα. Παλαιότερες έρευνες είχαν δείξει την ευεργετική επίδραση της διατροφής με φρούτα και λαχανικά, αλλά η νέα μελέτη είναι η πρώτη που αναδεικνύει τη σημασία της ποικιλίας, πέρα από την ποσότητα.

Η μελέτη, υπό τον επιδημιολόγο Μπας Μπουένο-ντε-Μεσκίτα του Εθνικού Ινστιτούτου Δημόσιας Υγείας και Περιβάλλοντος της Ολλανδίας, δημοσιεύτηκε
στο ιατρικό περιοδικό "Cancer Epidemiology, Biomarkers & Prevention" της Αμερικανικής Ένωσης για την Έρευνα του Καρκίνου, σύμφωνα με το Γαλλικό Πρακτορείο.
Τουλάχιστον 452, 000 άνθρωποι από την Ευρώπη συμμετείχαν στην έρευνα, εκ των οποίων 1, 613 είχαν διαγνωστεί με καρκίνο του πνεύμονα. Οι επιστήμονες συμπέραναν ότι η ποικιλία των φρούτων και των λαχανικών φαίνεται να έχει πιο σημαντική προστατευτική δράση σε σχέση με την ποσότητα που καταναλώνεται. Για τον λόγο αυτό, οι ερευνητές συστήνουν στους καπνιστές να καταναλώνουν μεγάλη ποσότητα φρούτων και λαχανικών, αλλά και μεγάλη ποικιλία.
Πηγή: ΑΠΕ-ΜΠΕ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου