Η «αντεπίθεση» των ελληνικών ναυπηγείων: Επενδύσεις, διεθνείς συμμαχίες και χιλιάδες νέες θέσεις εργασίας...Κώστας Βαξεβάνης,για ΣΥΡΙΖΑ....«Και αν σας ρωτήσει κάποιος “γιατί καταντήσατε έτσι;”, πείτε του “για να σώσουμε τον κόσμο”»... Μου είπε “είμαι στο κόμμα της Καρυστιανού” και του είπα “τέλεια έρχομαι κι εγώ”...Ο Σταύρος μάς κάνει μαθήματα ρωσικών και μας δείχνει τα αξιοθέατα της Αγίας Πετρούπολης. ... ... 24ωρες... ΕΛΕΥΘΕΡΗ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΧΩΡΙΣ ΟΡΙΑ...ΣΤΕΙΛΕ ΤΟ ΘΕΜΑ ΣΟΥ ΝΑ ΓΙΝΕΙ ΕΙΔΗΣΗ...Συνεχής ροή Ειδήσεων από όλο τον Κόσμο.. Σελίδα Ενημέρωσης Και Σάτιρας...

Πέμπτη

Επιτέλους ρε παιδιά φτάνει βαρέθηκα .



Βαρέθηκα να εργάζομαι και να μην πληρώνομαι.
Αυτό έχει απoτυπώθη μέσα μου στους 55 μήνες εργασίας στο δήμο Παραλίας.
Τρεις μήνες έχουν απλήρωτοι οι υπάλληλοι  του δήμου παραλίας και κανέναν δεν τον ενδιαφέρει. Δεν υπάρχει ταμίας  και δεν αναλαμβάνει κανένας.
Μας κοροϊδεύουν μέρα παρά μέρα και τίποτα.
Υπάρχουν υποχρεώσεις δάνεια και αυτοί ξύνονται τα………….
Έλεος ας δώσει κάποιος μια λύση

ΔΗΜΑΡΧΕ  ΚΑΝΕ  ΚΑΤΙ  ΕΙΝΑΙ  ΝΤΡΟΠΗ....

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου