24ωρες... ΕΛΕΥΘΕΡΗ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΧΩΡΙΣ ΟΡΙΑ...ΣΤΕΙΛΕ ΤΟ ΘΕΜΑ ΣΟΥ ΝΑ ΓΙΝΕΙ ΕΙΔΗΣΗ...Συνεχής ροή Ειδήσεων από όλο τον Κόσμο.. Σελίδα Ενημέρωσης Και Σάτιρας...

Δευτέρα

Την ώρα όμως που ο υπουργός μιλά για κατάργηση του σταθμού στην Πιερία, κυβερνητικά στελέχη επιβεβαιώνουν ότι είναι σε διαπραγμάτευση με την κοινοπραξία προκειμένου να λειτουργήσει το Αιγίνιο, αποδίδοντας την τροπή της υπόθεσης στις πιέσεις των τραπεζών.

https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEgU4weibYoKBBteNG_kqIVkPUMitcr9WwL-21ScmsKZJBpsXpjMgrj7hE7i8-r47HeJG29I2yQg2JDjS_G8feabQDWNPpqnh2yugdIUHU4ngELuN9s6CTGjxKOsQzARjNfE13IT0cdn5OpP/s1600/DSC07642.JPG Στο προσκήνιο πάλι το Αιγίνιο

Χθες το πρωί περίπου 800 κάτοικοι της Βορειοανατολικής Αττικής συγκεντρώθηκαν στα διόδια των Αφιδνών και της Μαλακάσας, προχωρώντας σε συμβολικό αποκλεισμό των κτιρίων διοίκησης της  κοινοπραξίας «Νέα Οδός». Ζητούν να σταματήσουν να πληρώνουν σε κάθε τους έξοδο 3,50 ευρώ και υποστηρίζουν ότι ο νέος Καλλικρατικός δήμος Ωρωπού πλήττεται καίρια από τα νέα διόδια με συνολικά οκτώ σταθμούς.

Το βραχυκύκλωμα που επικρατεί στο υπουργείο Υποδομών από τις μαζικές αντιδράσεις των τοπικών κοινωνιών στο χαράτσι των δρόμων, οδηγεί σε επιπόλαιες κινήσεις και αποκαλύπτει το έντονο παρασκήνιο που διαδραματίζεται για την λειτουργία των νέων σταθμών. Η πιο χαρακτηριστική περίπτωση είναι με το σταθμό των Μαλγάρων που το υπουργείο χωρίς να έχει πάρει την έγκριση του παραχωρησιούχου, έσπευσε να «ρεφάρει» τη χασούρα της κοινοπραξίας «Αυτοκινητόδρομος Αιγαίου» από την μην λειτουργία του σταθμού στο Αιγίνιο Πιερίας, παραχωρώντας μέρος των εσόδων του.

Ο υπουργός κ. Δημήτρης Ρέππας σε πρόσφατη ανακοίνωση απέδιδε την ανατίμηση κατά 40% στην τιμή του διοδίου (από 2 ευρώ σε 2,80 ευρώ) στην αναδρομική τιμαριθμική αναπροσαρμογή που δεν είχε γίνει τα τελευταία επτά χρόνια αλλά και στην προσπάθεια να «ισοσκελιστούν» οι απώλειες από την κατάργηση του Αιγινίου. Την ώρα όμως που ο υπουργός μιλά για κατάργηση του σταθμού στην Πιερία, κυβερνητικά στελέχη επιβεβαιώνουν ότι είναι σε διαπραγμάτευση με την κοινοπραξία προκειμένου να λειτουργήσει το Αιγίνιο, αποδίδοντας την τροπή της υπόθεσης στις πιέσεις των τραπεζών.

Πληροφορίες αναφέρουν  ότι οι εργολάβοι είναι σφόδρα δυσαρεστημένοι από τους χειρισμούς της κυβέρνησης στο θέμα, θεωρούν ότι δεν καλύπτονται οι απώλειες εσόδων του Αιγινίου από την παραχώρηση τμήματος των εσόδων των Μαλγάρων και ζητούν μετ’ επιτάσεως λύση. Υπό αυτό το πρίσμα υπάρχουν σκέψεις να λειτουργήσει το Αιγίνιο. Το θέμα είναι πως θα το ξεστομίσουν στην κυβέρνηση μιας και οι αντιδράσεις της τοπικής κοινωνίας συνεχίζουν να είναι πολύ έντονες.

Κάτοικοι και  φορείς της περιοχής της Πιερίας  ετοιμάζουν δημοψήφισμα για τα διόδια με στόχο την ομαδική άρνηση των κατοίκων στην πληρωμή διοδίων, άποψη με την οποία έχουν συμφωνήσει η Αντιπεριφερειάρχης του νομού και όλοι οι εκλεγμένοι Καλλικρατικοί άρχοντες. Όλα δείχνουν ότι η κυβέρνηση δύσκολα θα μπορέσει να αντιμετωπίσει το μαζικό κίνημα «Δεν πληρώνομαι», την ώρα που οι εργολάβοι εγείρουν αποζημιώσεις εκατομμυρίων ευρώ από το δημόσιο για διαφυγόντα κέρδη.    

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου