Απροθυμία και αδράνεια των τραπεζών να ανταποκριθούν στις απαιτήσεις του νόμου 3869/2010 για την επίτευξη εξώδικου συμβιβασμού των υπερχρεωμένων οφειλετών διαπιστώνει η Γενική Γραμματεία Καταναλωτή του υπουργείου Εργασίας.
Σημειώνεται πως από την 1η Σεπτεμβρίου 2010 έχει τεθεί.. σε εφαρμογή η πρώτη φάση του νόμου 3869/2010 για τη ρύθμιση των οφειλών των υπερχρεωμένων φυσικών προσώπων, δηλαδή η φάση της προσπάθειας για την επίτευξη του εξώδικου συμβιβασμού. Σύμφωνα με τη ρύθμιση, η αποτυχία της προσπάθειας για εξώδικο συμβιβασμό είναι προϋπόθεση για την προσφυγή στα δικαστήρια, δυνατότητα που παρέχεται στους υπερχρεωμένους οφειλέτες από την 4η Ιανουαρίου 2011.
Όπως αναφέρεται σε ανακοίνωση του υπουργείου Εργασίας, από τα στοιχεία που έχει συγκεντρώσει η Γενική Γραμματεία Καταναλωτή διαπιστώνεται απροθυμία, αδράνεια ή τουλάχιστον ελλιπής προετοιμασία των τραπεζών να ανταποκριθούν στις απαιτήσεις της διαδικασίας. «Ενώ ήδη είναι μεγάλος ο αριθμός των καταναλωτών που έχουν καταθέσει αιτήσεις εξώδικου συμβιβασμού με αντίστοιχα σχέδια διευθέτησης οφειλών προς τις τράπεζες, δεν έχει επιτευχθεί μέχρι σήμερα σχεδόν κανένας συμβιβασμός», αναφέρεται χαρακτηριστικά.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου