24ωρες... ΕΛΕΥΘΕΡΗ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΧΩΡΙΣ ΟΡΙΑ...ΣΤΕΙΛΕ ΤΟ ΘΕΜΑ ΣΟΥ ΝΑ ΓΙΝΕΙ ΕΙΔΗΣΗ...Συνεχής ροή Ειδήσεων από όλο τον Κόσμο.. Σελίδα Ενημέρωσης Και Σάτιρας...

Παρασκευή

Ερωτικά εξαρτημένος και μελαγχολικός



Ο Δήμος Αναστασιάδης στη ζωή του έχει ερωτευτεί πάρα πολύ: «Έχω κλάψει αμέτρητες φορές και ακόμα κλαίω για τα ερωτικά μου. Είμαι άνθρωπος... των άκρων. Κάθε μου συναίσθημα το ζω στο peak του. Ενθουσιάζομαι εύκολα, κλαίω εύκολα», λέει στο περιοδικό Down Town. Του αρέσει η μοναξιά και να αφιερώνει

χρόνο μόνο σ΄εκεινον και τον εαυτό του: «Μου αρέσει η στεναχώρια μου. Πριν πέσω καμιά φορά στο κρεβάτι......
, θα κάτσω να σκεφτώ επίτηδες κάτι για να μελαγχολήσω. Θα λιώσω, θα κλαίω στον ύπνο μου σαν χαζό. Είναι ανάγκη μου το κλάμα, όπως και η χαρά».
«Δεν μπορώ να ζήσω χωρίς να αγαπιέμαι και να αγαπάω. Όταν καταλάβω ότι δεν αγαπιέμαι, θα πάθω εγκεφαλικό. Είμαι εξαρτημένος από την αγάπη …δεν θυμάμαι ποτέ στη ζωή μου να μην εξαρτιέμαι από κάτι ή από κάποιον άνθρωπο», λέει ο τραγουδιστής για τον ρόλο που παίζει η αγάπη στην ζωή του.

Παλιότερα έχει βλάψει τον εαυτό του «με ποτά και τσιγάρα αλλά όχι με ναρκωτικά», ενώ αυτό που σιχαίνεται πάνω του είναι «η αναβλητικότητα μου και ότι παρασύρομαι πολύ εύκολα».
Την περίοδο αυτή, είναι ερωτικά εξαρτημένος αλλά όπως λέει «αυτή είναι μια ωραία εξάρτηση. Με βελτιώνει, και με καλυτερεύει αυτό που ζω».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου