24ωρες... ΕΛΕΥΘΕΡΗ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΧΩΡΙΣ ΟΡΙΑ...ΣΤΕΙΛΕ ΤΟ ΘΕΜΑ ΣΟΥ ΝΑ ΓΙΝΕΙ ΕΙΔΗΣΗ...Συνεχής ροή Ειδήσεων από όλο τον Κόσμο.. Σελίδα Ενημέρωσης Και Σάτιρας...

Δευτέρα

Ο ΟΤΕ εκδικείται ......


Το πρόβλημά μας με την τηλεφωνική γραμμή που οι τεχνικοί του ΟΤΕ συνέδεσαν σε άλλο σπίτι δεν επιλύθηκε ούτε σήμερα.Μπαράζ τηλεφωνημάτων σε Ontelecoms και ΟΤΕ δεν απέφερε τίποτα άλλο εκτός από τη διαπίστωση ότι ο ΟΤΕ έχει το πάνω χέρι και εκδικείται όσους επέλεξαν άλλους παρόχους τηλεφωνικών υπηρεσιών.Πέρα από το γεγονός ότι το ίδιο μπέρδεμα γραμμών έχει συμβεί σε πάρα πολλούς συνδρομητές διαφόρων εταιρειών στην περιοχή του Ζωγράφου,μας το επιβεβαίωσε και τεχνικός του ΟΤΕ.Ηταν 11 το πρωί σήμερα 15/1 όταν
εντοπίσαμε στα Ανω Ιλίσια συνεργείο του ΟΤΕ να επιδιορθώνει βλάβες που προκάλεσε ο ίδιος με τις εργασίες αναβάθμισης του δικτύου.Πλησιασάμε κι αναφέραμε το τι μας συμβαίνει από χτες με την παράκληση να επιλύσουν το πρόβλημα. Απάντηση:''Δεν έχω τέτοια εντολή αλλά να ξέρετε πως αν είστε στην Ontelecoms δεν πρόκειται να φτιαχτεί σε μια δυο μέρες,θα αργήσει!Ποιος σας είπε να πάτε σ' αυτούς;''!.....


ΑΠΑΝΤΗΣΗ...dunamitispress

ΚΑΙ ΟΛΟΙ ΟΙ ΑΛΛΟΙ....ΕΚΔΙΚΟΥΝΤΑΙ ΤΟΝ ΟΤΕ ΠΟΥ ΚΡΑΤΑ ΨΗΛΑ ΤΙΣ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΕΣ ΤΗΣ ΧΩΡΑΣ.....ΤΟ ΓΡΑΦΩ ΓΙΑΤΙ Ο ΟΤΕ ΔΕΝ ΕΚΔΙΚΕΙΤΑΙ ΚΑΝΕΝΑΝ...ΑΠΛΩΣ ΜΕΡΙΚΟΙ ΠΛΟΥΤΙΖΟΥΝ ΒΛΕΠΕ ΕΤΑΙΡΕΙΕΣ....ΚΑΙ ΚΑΤΙ ΑΛΛΟ ΓΡΑΨΕ ΚΑΙ ΚΑΝΕΝΑΝ ΔΙΑΛΟΓΟ ΜΕ ΤΟΝ ΥΠΑΛΛΗΛΟ ΤΟΥ ΠΑΡΟΧΟΥ ΣΟΥ....

 ΑΥΤΗ   ΕΙΝΑΙ   Η  ΑΛΗΘΕΙΑ

Μπήκαν στο παιχνίδι ένα σορό εταιρείες οι οποίες με το δέλεαρ του φτηνού τιμολογίου εξασφάλισαν πάνω από ένα εκατομμύριο πελάτες.

Απο εξυπηρέτηση όμως και τεχνική υποστήριξη πάπαλα

Τώρα αν του λέγαμε για την οικονομική πολιτική του ΟΤΕ που χρεώνει διπλάσια από τις ιδιωτικές εταιρείες ποιο το όφελος;Τον ρωτήσαμε μόνο τ' όνομά του και τ' όνομα του προίσταμένου του αλλά απάντηση δεν πήραμε κι έτσι φωτογραφίσαμε το όχημα του οργανισμού που οδηγούσε.Πάντως οι βλάβες που προκάλεσε ο ΟΤΕ με τις εργασίες αναβάθμισης του δικτύου,στο Δήμο Ζωγράφου τουλάχιστον,είναι εκατοντάδες και τώρα αναδεικνύεται το μεγάλο πρόβλημα της απελευθέρωσης της τηλεφωνικής αγοράς.Μπήκαν στο παιχνίδι ένα σορό εταιρείες οι οποίες με το δέλεαρ του φτηνού τιμολογίου εξασφάλισαν πάνω από ένα εκατομμύριο πελάτες.Απο εξυπηρέτηση όμως και τεχνική υποστήριξη πάπαλα,αφού δεν έχουν πρόσβαση στο δίκτυο.Ετσι όταν προκύπτει βλάβη είμαστε έρμαια του ανταγωνιστή τους ΟΤΕ. Παρεμπιπτόντως η ΕΕΤΤ που σίγουρα γνωρίζει το πρόβλημα δεν έχει υποχρέωση να τραβήξει τ' αυτιά του ΟΤΕ;Επίσης το πανελλήνιο τηλεφωνικό δίκτυο και η υπηρεσία βλαβών μήπως θα 'πρεπε να είναι ξεχωριστή αυτόνομη υπηρεσία ώστε να μην ελέγχεται από τον ΟΤΕ μιας και η τηλεφωνία δεν είναι πια μονοπώλιο;
πηγη:http://zeidoron.blogspot.com/2011/01/blog-post_9056.html

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου