Η «αντεπίθεση» των ελληνικών ναυπηγείων: Επενδύσεις, διεθνείς συμμαχίες και χιλιάδες νέες θέσεις εργασίας...Κώστας Βαξεβάνης,για ΣΥΡΙΖΑ....«Και αν σας ρωτήσει κάποιος “γιατί καταντήσατε έτσι;”, πείτε του “για να σώσουμε τον κόσμο”»... Μου είπε “είμαι στο κόμμα της Καρυστιανού” και του είπα “τέλεια έρχομαι κι εγώ”...Ο Σταύρος μάς κάνει μαθήματα ρωσικών και μας δείχνει τα αξιοθέατα της Αγίας Πετρούπολης. ... ... 24ωρες... ΕΛΕΥΘΕΡΗ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΧΩΡΙΣ ΟΡΙΑ...ΣΤΕΙΛΕ ΤΟ ΘΕΜΑ ΣΟΥ ΝΑ ΓΙΝΕΙ ΕΙΔΗΣΗ...Συνεχής ροή Ειδήσεων από όλο τον Κόσμο.. Σελίδα Ενημέρωσης Και Σάτιρας...

Τρίτη

Την Τρίτη 22 Φεβρουαρίου , στις 10.30 το βράδυ ΣΤΗΝ ΕΚΠΟΜΠΗ «ΚΟΝΤΑ ΣΤΟΥΣ ΑΓΡΟΤΕΣ»

 
  ΕΚΠΟΜΠΗ «ΚΟΝΤΑ ΣΤΟΥΣ ΑΓΡΟΤΕΣ»
ΤΗΣ ΔΙΟΝ ΤΗΛΕΟΡΑΣΗΣ
  με τον Γιάννη Τσιμπονίδη
Θέμα: «Συνέντευξη με πολιτευτή
 ΝΔ Πιερίας Στέργιο Τόκα»


Η  εκπομπή «Κοντά στους Αγρότες», με τον Γιάννη Τσιμπονίδη, που μεταδίδεται την  Τρίτη  22  Φεβρουαρίου 2011, στις 10.30 το βράδυ, στην ΔΙΟΝ Τηλεόραση,  θέμα της έχει : «Συνέντευξη με πολιτευτή ΝΔ Πιερίας Στέργιο Τόκα».
Ο Στέργιος Τόκας μιλάει και απαντάει σε ερωτήματα που αφορούν τον αγροτικό και κτηνοτροφικό κόσμο του νομού, ασκεί κριτική για το θέμα των  Σχεδίων Βελτίωσης, αναφέρεται  στην πρωτοβουλία της ενημερωτικής εκστρατείας της ΕΑΣ Πιερίας στις καπνοπαραγωγικές περιοχές που βρίσκεται σε εξέλιξη, στην τραγική κατάσταση που έχει περιέλθει σήμερα ο αγρότης με τα υψηλά κόστη παραγωγής του, ενώ απαντάει και σε θέματα και ζητήματα που απασχολούν το νομό Πιερίας(ψήφιση της τροπολογίας από τους βουλευτές).

3 σχόλια:

  1. Ανώνυμος22/2/11, 2:39 π.μ.

    Ο ΣΤΕΡΓΙΟΣ ΜΙΑ ΧΑΡΑ ΠΑΙΔΙ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΟΝ ΤΟ Μ....Α ΔΙΠΛΑ ΤΟΥ.ΓΙΑΤΙ ΤΟΝ ΕΧΕΙ?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ανώνυμος22/2/11, 9:47 π.μ.

    ο στεργιοσ ειναι καλος....αλλα το κομμα βρισκετε εν υπνωσει..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Ανώνυμος22/2/11, 2:53 μ.μ.

    η Στέργιους μας είνι καλός
    αλλά μεθαύριου κι ισύ θα λες

    ας πρόσιχε

    ας πρόσιχε

    κι άμα αυτός δεν ήξερε
    δεν ήξερε.
    δε ρώταγε ;

    ΑπάντησηΔιαγραφή