Η «αντεπίθεση» των ελληνικών ναυπηγείων: Επενδύσεις, διεθνείς συμμαχίες και χιλιάδες νέες θέσεις εργασίας...Κώστας Βαξεβάνης,για ΣΥΡΙΖΑ....«Και αν σας ρωτήσει κάποιος “γιατί καταντήσατε έτσι;”, πείτε του “για να σώσουμε τον κόσμο”»... Μου είπε “είμαι στο κόμμα της Καρυστιανού” και του είπα “τέλεια έρχομαι κι εγώ”...Ο Σταύρος μάς κάνει μαθήματα ρωσικών και μας δείχνει τα αξιοθέατα της Αγίας Πετρούπολης. ... ... 24ωρες... ΕΛΕΥΘΕΡΗ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΧΩΡΙΣ ΟΡΙΑ...ΣΤΕΙΛΕ ΤΟ ΘΕΜΑ ΣΟΥ ΝΑ ΓΙΝΕΙ ΕΙΔΗΣΗ...Συνεχής ροή Ειδήσεων από όλο τον Κόσμο.. Σελίδα Ενημέρωσης Και Σάτιρας...

Παρασκευή

Υπαρχηγός και με βούλα!


Απο την Κατεχάκη πριν από λίγο επιβεβαιώθηκε αυτό που στη 1.49 έγραψε το Crimes on air, για τις αποστρατείες δυο Αντιστρατήγων και το βασικότερο την παραμονή του Υπαρχηγού Γιάννη Ραχωβίτσα στο σώμα.
"Υπό την Προεδρία -αναφέρει η ανακοίνωση- του Αρχηγού της Ελληνικής Αστυνομίας Αντιστρατήγου Ελευθέριου Οικονόμου και τη συμμετοχή δύο (2) Αντιστρατήγων του Στρατού Ξηράς συνεδρίασε το Συμβούλιο Κρίσης Αντιστρατήγων Αστυνομίας και έκρινε τους Αντιστρατήγους, ως ακολούθως:
  • Διατηρητέους τους :
Ιωάννη Ραχωβίτσα και
Νικόλαο Παπαγιαννόπουλο
  • Ευδόκιμα τερματίσαντες τη σταδιοδρομία τους
    :
Γεώργιο Γαλιάτσο, στον οποίο απονέμεται ο τίτλος του Επιτίμου Γενικού Επιθεωρητή Αστυνομίας Νότιας Ελλάδας και
Κωνσταντίνο Κασαπάκη, στον οποίο απονέμεται ο τίτλος του Επιτίμου Γενικού Επιθεωρητή Αστυνομίας Βόρειας Ελλάδας.
Οι κρίσεις θα συνεχιστούν με την κρίση των Υποστρατήγων Αστυνομίας".

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου