Η «αντεπίθεση» των ελληνικών ναυπηγείων: Επενδύσεις, διεθνείς συμμαχίες και χιλιάδες νέες θέσεις εργασίας...Κώστας Βαξεβάνης,για ΣΥΡΙΖΑ....«Και αν σας ρωτήσει κάποιος “γιατί καταντήσατε έτσι;”, πείτε του “για να σώσουμε τον κόσμο”»... Μου είπε “είμαι στο κόμμα της Καρυστιανού” και του είπα “τέλεια έρχομαι κι εγώ”...Ο Σταύρος μάς κάνει μαθήματα ρωσικών και μας δείχνει τα αξιοθέατα της Αγίας Πετρούπολης. ... ... 24ωρες... ΕΛΕΥΘΕΡΗ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΧΩΡΙΣ ΟΡΙΑ...ΣΤΕΙΛΕ ΤΟ ΘΕΜΑ ΣΟΥ ΝΑ ΓΙΝΕΙ ΕΙΔΗΣΗ...Συνεχής ροή Ειδήσεων από όλο τον Κόσμο.. Σελίδα Ενημέρωσης Και Σάτιρας...

Παρασκευή

Ο ...."φτωχός" Λιάπης έπαιρνε ΕΚΑΣ. Να επιστρέψει τα χρήματα τώρα!!!




Επίδομα Κοινωνικής αλληλεγγύης (ΕΚΑΣ) ελάμβανε ο Μιχάλης Λιάπης το 2008, ενώ ήταν υπουργός Πολιτισμού, όπως φαίνεται στη φορολογική του δήλωση.

Συγκεκριμένα, ο κ. Λιάπης, στη φορολογική του δήλωση για το οικονομικό έτος 2009 αναφέρει ότι εισέπραξε «καθαρό ποσό επιδόματος κοινωνικής αλληλεγγύης (ΕΚΑΣ)» 6.434,49 ευρώ. Επίσης αναφέρεται το ποσό της βουλευτικής αποζημίωσης για το έτος 2008: «Άθροισμα καθαρών εισοδημάτων, που φορολογούνται με το ζ’ ψήφισμα (βουλευτές – δικαστές)»: 35.308,20 ευρώ (εκείνη την περίοδο οι βουλευτές φορολογούνταν μόνο για το μισό του βουλευτικού μισθού τους!).
Ο Λιάπης δήλωσε ότι δεν γνωρίζει τίποτα διότι την δήλωση την έκανε ο Φοροτεχνικός του.
Φτάνει πια. Τέλος οι δικαιολογίες. Να επιστρέψει σήμερα τα χρήματα.
Αμαν πια

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου