Η «αντεπίθεση» των ελληνικών ναυπηγείων: Επενδύσεις, διεθνείς συμμαχίες και χιλιάδες νέες θέσεις εργασίας...Κώστας Βαξεβάνης,για ΣΥΡΙΖΑ....«Και αν σας ρωτήσει κάποιος “γιατί καταντήσατε έτσι;”, πείτε του “για να σώσουμε τον κόσμο”»... Μου είπε “είμαι στο κόμμα της Καρυστιανού” και του είπα “τέλεια έρχομαι κι εγώ”...Ο Σταύρος μάς κάνει μαθήματα ρωσικών και μας δείχνει τα αξιοθέατα της Αγίας Πετρούπολης. ... ... 24ωρες... ΕΛΕΥΘΕΡΗ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΧΩΡΙΣ ΟΡΙΑ...ΣΤΕΙΛΕ ΤΟ ΘΕΜΑ ΣΟΥ ΝΑ ΓΙΝΕΙ ΕΙΔΗΣΗ...Συνεχής ροή Ειδήσεων από όλο τον Κόσμο.. Σελίδα Ενημέρωσης Και Σάτιρας...

Σάββατο

Ελληνική τρέλα. Στον ΟΣΕ επαναπροσλαμβάνουν συνταξιούχους


Για ένα χρόνο τώρα η Κυβέρνηση μιλάει για το χάλι του ΟΣΕ και την αναγκαιότητα για μετατάξεις προσωπικού, οικονομία καιι τα υπόλοιπα . Μετατάξεις λέει θα κάνει αλλά τίποτα δεν κινείται. 
  Σήμερα έσκασε  το απίστευτο, η διοίκηση του ΟΣΕ  αποφάσισε  να προσλάβει εκ νέου πέντε διευθυντές που συνταξιοδοτήθηκαν πριν από μερικούς μήνες..
Μα καλά, τόσες χιλιάδες υπαλλήλους έχουν, δεν έβρισκαν πέντε ανθρώπους  να τους κάνουν διευθυντές.
Τελικά  "Ολα τριγύρω αλλάζουνε και όλα τα ίδια μένουν
Μας κοροιδεύουν ασύστολα

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου