Της Άντζελας Πεϊτση
Σε κλείσιμο–αστραπή, 140 εμπορικών καταστημάτων του ΟΤΕ, αποφάσισε να προχωρήσει η διοίκηση του Οργανισμού. Μοναδικός λόγος, δεν είναι άλλος – από τη γνωστή καραμέλα των ημερών – η μείωση του κόστους δαπανών.
Έτσι, στο εξής, θα λειτουργεί ένα υποκατάστημα σε κάθε νομό, εκτός από τη Θεσσαλονίκη και την Αθήνα. Οι οποίες βέβαια – όπως αποφάσισαν οι διοικούντες- δε θα μείνουν «ανέγγιχτες»,
καθώς και στις...
δύο μεγαλουπόλεις, θα κλείσουν «εκείνα» τα υποκαταστήματα που δεν χρειάζονται.
Τα αναπάντητα ερωτηματικά είναι πολλά.
Α) Πού είναι ο κοινωνικός χαρακτήρας του ΟΤΕ;
Β) Γιατί διατηρείται το πάγιο;
Γ) Ποια η τύχη του ανθρώπινου δυναμικού;
Όπως καταγγέλλουν οι εργαζόμενοι, η νέα διοίκηση δίνοντας βαρύτητα στα νούμερα και όχι στους εργαζομένους, κλείνει 140 καταστήματα χωρίς σχέδιο πρόβλεψης και αποκατάστασης των περίπου 400 εργαζομένων σε αυτά.
Μέλη της Ομοσπονδίας εργαζομένων ΟΤΕ, ενδεικτικά αναφέρουν: «Ελλοχεύει πλέον ο κίνδυνος, εργαζόμενος που υπηρετεί στη Μήλο να πρέπει να πάει στην Αθήνα. Υπάλληλος που δουλεύει στο Ροδολίβος να πρέπει να πάει Σέρρες ή Κιλκίς κ.ο.κ»
Χθες πραγματοποιήθηκε στο Εργατικό Κέντρο Θεσσαλονίκης, συνέντευξη τύπου από τον Πανελληνίου Σύλλογο Εργαζομένων στον Εμπορικό Τομέα (ΠΑΣΕ –ΟΤΕ), τη συμμετοχή εκπροσώπων της τοπικής αυτοδιοίκησης και της Ομοσπονδίας Εργαζομένων. Το θέμα επικεντρώθηκε αποκλειστικά και μόνο στα οικονομοτεχνικά ζητήματα, που αναμένεται να προκύψουν από το κλείσιμο των καταστημάτων, χωρίς –δυστυχώς- την παραμικρή αναφορά στις «τύχες» του ανθρώπινου δυναμικού.
Το σημείο αυτό είναι ιδιαίτερα σημαντικό, όταν πλέον τα επίσημα ποσοστά της ανεργίας, ξεπερνούν το 15%.
«Πλάτη» στη διοίκηση ΟΤΕ από πράσινους συνδικαλιστές και τη Διοίκηση Μπουτάρη
Οι μόνοι που διερωτήθηκαν για το καίριο θέμα των εργαζομένων ήταν οι εκπρόσωποι της Τοπικής Αυτοδιοίκησης, καθώς η πλειοψηφία των συνδικαλιστών τόσο στην ΟΜΕ – ΟΤΕ όσο και στον ΠΑΣΕ – ΟΤΕ, ανήκει στην ΠΑΣΚΕ.
Ο μεγάλος απών ήταν ο δήμος Θεσσαλονίκης, τη στιγμή μάλιστα, που το πρόβλημα στη Θεσσαλονίκη είναι ίσως και από τα μεγαλύτερα σε πανελλαδικό επίπεδο, καθώς η νέα διοίκηση του ΟΤΕ έχει ήδη κλείσει την υπηρεσία του call center δηλαδή τις πληροφορίες του ΟΤΕ ,τις οποίες τις μεταβιβάζει σε θυγατρική εταιρία.
Σύμφωνα με τις διευκρινίσεις των εργαζομένων τόσα χρόνια ο ΟΤΕ στην Θεσσαλονίκη παρουσίαζε το κοινωνικό του πρόσωπο στην πόλη. Απασχολούσε στα call center φοιτητές της πόλης ενισχύοντας τους οικονομικά, κατά την διάρκεια των σπουδών. Σήμερα αυτή η υπηρεσία έκλεισε.
Ακόμη όμως και σε αυτό το θέμα τόσο η «πράσινη» ΟΜΕ ΟΤΕ και ο «πράσινος» ΠΑΣΕ ΟΤΕ ενδιαφέρονται αποκλειστικά και μόνον με το χάσιμο εσόδων της επιχείρησης και όχι των εργαζομένων σε αυτά, ή το κοινωνικό πρόσωπο του ΟΤΕ.
καθώς και στις...
δύο μεγαλουπόλεις, θα κλείσουν «εκείνα» τα υποκαταστήματα που δεν χρειάζονται.
Τα αναπάντητα ερωτηματικά είναι πολλά.
Α) Πού είναι ο κοινωνικός χαρακτήρας του ΟΤΕ;
Β) Γιατί διατηρείται το πάγιο;
Γ) Ποια η τύχη του ανθρώπινου δυναμικού;
Όπως καταγγέλλουν οι εργαζόμενοι, η νέα διοίκηση δίνοντας βαρύτητα στα νούμερα και όχι στους εργαζομένους, κλείνει 140 καταστήματα χωρίς σχέδιο πρόβλεψης και αποκατάστασης των περίπου 400 εργαζομένων σε αυτά.
Μέλη της Ομοσπονδίας εργαζομένων ΟΤΕ, ενδεικτικά αναφέρουν: «Ελλοχεύει πλέον ο κίνδυνος, εργαζόμενος που υπηρετεί στη Μήλο να πρέπει να πάει στην Αθήνα. Υπάλληλος που δουλεύει στο Ροδολίβος να πρέπει να πάει Σέρρες ή Κιλκίς κ.ο.κ»
Χθες πραγματοποιήθηκε στο Εργατικό Κέντρο Θεσσαλονίκης, συνέντευξη τύπου από τον Πανελληνίου Σύλλογο Εργαζομένων στον Εμπορικό Τομέα (ΠΑΣΕ –ΟΤΕ), τη συμμετοχή εκπροσώπων της τοπικής αυτοδιοίκησης και της Ομοσπονδίας Εργαζομένων. Το θέμα επικεντρώθηκε αποκλειστικά και μόνο στα οικονομοτεχνικά ζητήματα, που αναμένεται να προκύψουν από το κλείσιμο των καταστημάτων, χωρίς –δυστυχώς- την παραμικρή αναφορά στις «τύχες» του ανθρώπινου δυναμικού.
Το σημείο αυτό είναι ιδιαίτερα σημαντικό, όταν πλέον τα επίσημα ποσοστά της ανεργίας, ξεπερνούν το 15%.
«Πλάτη» στη διοίκηση ΟΤΕ από πράσινους συνδικαλιστές και τη Διοίκηση Μπουτάρη
Οι μόνοι που διερωτήθηκαν για το καίριο θέμα των εργαζομένων ήταν οι εκπρόσωποι της Τοπικής Αυτοδιοίκησης, καθώς η πλειοψηφία των συνδικαλιστών τόσο στην ΟΜΕ – ΟΤΕ όσο και στον ΠΑΣΕ – ΟΤΕ, ανήκει στην ΠΑΣΚΕ.
Ο μεγάλος απών ήταν ο δήμος Θεσσαλονίκης, τη στιγμή μάλιστα, που το πρόβλημα στη Θεσσαλονίκη είναι ίσως και από τα μεγαλύτερα σε πανελλαδικό επίπεδο, καθώς η νέα διοίκηση του ΟΤΕ έχει ήδη κλείσει την υπηρεσία του call center δηλαδή τις πληροφορίες του ΟΤΕ ,τις οποίες τις μεταβιβάζει σε θυγατρική εταιρία.
Σύμφωνα με τις διευκρινίσεις των εργαζομένων τόσα χρόνια ο ΟΤΕ στην Θεσσαλονίκη παρουσίαζε το κοινωνικό του πρόσωπο στην πόλη. Απασχολούσε στα call center φοιτητές της πόλης ενισχύοντας τους οικονομικά, κατά την διάρκεια των σπουδών. Σήμερα αυτή η υπηρεσία έκλεισε.
Ακόμη όμως και σε αυτό το θέμα τόσο η «πράσινη» ΟΜΕ ΟΤΕ και ο «πράσινος» ΠΑΣΕ ΟΤΕ ενδιαφέρονται αποκλειστικά και μόνον με το χάσιμο εσόδων της επιχείρησης και όχι των εργαζομένων σε αυτά, ή το κοινωνικό πρόσωπο του ΟΤΕ.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου