24ωρες... ΕΛΕΥΘΕΡΗ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΧΩΡΙΣ ΟΡΙΑ...ΣΤΕΙΛΕ ΤΟ ΘΕΜΑ ΣΟΥ ΝΑ ΓΙΝΕΙ ΕΙΔΗΣΗ...Συνεχής ροή Ειδήσεων από όλο τον Κόσμο.. Σελίδα Ενημέρωσης Και Σάτιρας...

Τετάρτη

Νικολέττα Ράλλη: Τι αποκάλυψε για την προσωπική της ζωή;

Καλεσμένη στην εκπομπή «Μίλα» ήταν την Τρίτη ηΝικολέττα Ράλλη.

«Είμαι καιρό μόνη μου» εξήγησε η 28χρονη παρουσιάστρια του «Made in Star», ενώ συμπλήρωσε πως γενικά είναι άνθρωπος «των σχέσεων»: «Γι’ αυτό είμαι και μόνη μου. Εγώ είμαι της άποψης ότι θα βρω το καλύτερο -και όποτε έρθει. Αν δεν είναι το καλύτερο -κατά τη δική μου άποψη βέβαια- καλύτερα να είμαι μόνη μου» είπε χαρακτηριστικά, ενώ....

.. δεν έκρυψε πως αυτό το διάστημα έχει αφήσει σε δεύτερη μοίρα την προσωπική της ζωή: «Τώρα ειδικά που η δουλειά μου μού τρώει τόσο χρόνο -με την καλή έννοια- δεν ασχολούμαι καθόλου με αυτό το άθλημα! Πιστεύω ότι, αν είχα αυτή τη στιγμή έναν άνθρωπο στη ζωή μου, θα τον είχα ξεχάσει» ανέφερε.

 Όσο για τον τρόπο που οι άνδρες πλησιάζουν μια τόσο όμορφη γυναίκα: «Δεν είμαι ο τύπος γυναίκας που θα έρθει κάποιος να μου την πέσει. Δεν καταλαβαίνω Τατιάνα μου τι συμβαίνει!» είπε γελώντας η Β’ Μις Ελλάς 2005.
 Πηγή: Yupi.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου