Ο Υπεύθυνος του Τομέα Πολιτικής Ευθύνης Μεταφορών, Επικοινωνιών και Δικτύων της Νέας Δημοκρατίας, βουλευτής Νομού Κοζάνης, κ. Μιχάλης Παπαδόπουλος, έκανε την ακόλουθη δήλωση:
«Τα όσα τραγελαφικά συμβαίνουν στον Τομέα του Υπουργείου Μεταφορών δικαιώνουν, για μια ακόμη φορά, τη Νέα Δημοκρατία και επιβεβαιώνουν τα όσα υπογραμμίζαμε, μόλις πριν 7 μήνες κατά την συζήτηση του Νομοσχεδίου για τις αστικές συγκοινωνίες. Επιβεβαιώνονται, δυστυχώς,
όλα όσα με μαθηματική ακρίβεια περιγράψαμε ότι επρόκειτο να συμβούν στον ευαίσθητο κλάδο των μεταφορών.
Επιγραμματικά η ΝΔ είχε προειδοποιήσει την Κυβέρνηση .....
για το μέγα λάθος, που διέπραττε, όταν δημιουργούσε δύο εταιρείες στις συγκοινωνίες χωρίς μελέτη, χωρίς στρατηγικό σχεδιασμό , βαδίζοντας τυφλά με πλήρη ερασιτεχνισμό .
Είχαμε προειδοποιήσει, ότι τα μέτρα αυτά θα έφερναν μεγαλύτερο έλλειμμα στις αστικές συγκοινωνίες.
Και δικαιωθήκαμε, αφού το έλλειμμα, παρά την αύξηση του εισιτηρίου και την επιβάρυνση των πολιτών, παρά τη μείωση των δρομολογίων, διογκώθηκε . Με την απόλυση των 275 υπαλλήλων του ΜΕΤΡΟ, που η ίδια η εταιρεία είχε εκπαιδεύσει σταμάτησε ο έλεγχος της εισιτηριοδιαφυγής. Ο έλεγχος μετατίθετο από τον ΟΟΣΑ στις εταιρείες και αντίστροφα και τα έσοδα μειώνονται συνεχώς .
Είχαμε προειδοποιήσει ότι τα μέτρα αυτά και οι μετατάξεις θα έφερναν μείωση του συγκοινωνιακού έργου .
Και δικαιωθήκαμε, αφού με τις μετατάξεις των υπαλλήλων, ο ηλεκτρικός σταμάτησε να εξυπηρετεί τους πολίτες με τη συχνότητα που τους εξυπηρετούσε, τα δρομολόγια των λεωφορείων αραίωσαν και, σε πολλές περιοχές, διακόπηκαν και το ΜΕΤΡΟ αραίωσε τα δρομολόγια του .
Οι μετατάξεις προσωπικού στον ΗΣΑΠ, στο ΤΡΑΜ δημιούργησαν σημαντικά προβλήματα στη λειτουργία τους.
Αλλά, δυστυχώς, η Κυβέρνηση δεν φαίνεται να διδάσκεται από τα παθήματά της δεν φαίνεται να θέλει, να ακούσει τις επισημάνσεις μας για αλλαγή πολιτικής. Αντιθέτως, συνεχίζει την ίδια λανθασμένη τακτική, μιλώντας για περαιτέρω μείωση του προσωπικού στις αστικές συγκοινωνίες, για απολύσεις, για εφεδρεία κλπ, βάζοντας τους εργαζόμενους δικαίως να διερωτώνται: Μα είναι τόσο ανίκανοι ή μήπως κρύβουν άλλα ένοχα σχέδια για τις αστικές συγκοινωνίες ;
Και βέβαια οι παλινωδίες και η αλλοπρόσαλλη πολιτική της Κυβέρνησης συνεχίζεται και στα άλλα μέσα μεταφοράς .
Η ακύρωση της πολιτικής της Ν.Δ. για απελευθέρωση του επαγγέλματος των ΤΑΞΙ με όρους και κανόνες, (πολιτική που βρήκε και πολλούς υποστηρικτές από το ίδιο τους το κόμμα) από τον κ. Ραγκούση, χωρίς μελέτη περιβαλλοντική και κυκλοφοριακή και η θεσμοθέτηση, με το σχέδιο νόμου, που παρουσίασε της δημιουργίας ΚΑΡΤΕΛ και στον χώρο αυτό επιβεβαιώνει για μια ακόμη φορά, ότι η Κυβέρνηση αυτή προχωράει με μοναδικό σκοπό την καταστροφή και την ισοπέδωση όλων των κλάδων προς όφελος των ολίγων .
Η περαιτέρω καταστροφή του κλάδου των φορτηγών και η ενθάρρυνση και εδώ των ΚΑΡΤΕΛ από τον κ. Ραγκούση με αλλαγή του πολυδιαφημισμένου νόμου Ρέππα για την απελευθέρωση του επαγγέλματός τους έρχεται, για μια ακόμη φορά, να επιβεβαιώσει, ότι η Κυβέρνηση αυτή δεν ξέρει, τι κάνει και που πηγαίνει .
Δημιουργούν πρόβλημα και στην Εναέρια κυκλοφορία της Χώρας, διότι μειώνουν την ασφάλεια των πτήσεων, αυξάνουν τις καθυστερήσεις στα αεροδρόμια.
Η Εναέρια κυκλοφορία χρηματοδοτείται από την Ευρώπη μέσω των τελών υπέρπτησης αεροσκαφών και όλο το κόστος, οι μισθοί των ελεγκτών και τα λειτουργικά έξοδα δεν επιβαρύνουν το κράτος.
Το κράτος χωρίς κανένα λόγο μείωσε τα έσοδα αυτά και θα αναγκαστεί να καλύπτει τις ανάγκες αυτές σε βάρος του.
Το κράτος αναγκάζεται να επιστρέψει στην Ευρώπη 40 εκατομμύρια ευρώ, που θα μπορούσε να χρησιμοποιήσει για την αναβάθμιση της ποιότητας των υπηρεσιών.
Με αυτόν τον τρόπο εμποδίζεται ο εκσυγχρονισμός του Ελέγχου Εναέριας Κυκλοφορίας, που ενισχύει τον Τουρισμό και την Εθνική Οικονομία.
Η κυβέρνηση αυτή μοιάζει σαν μια αποσυντονισμένη ορχήστρα, χωρίς μαέστρο και πρώτα βιολιά, αφήνοντας τα όργανα να αυτοσχεδιάζουν. Και, δυστυχώς, τα αποτελέσματα είναι πλέον ορατά. Πλήρης διάλυση των αστικών μεταφορών, της Κοινωνίας και των εργαζομένων στις αστικές συγκοινωνίες και αερομεταφορές».
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης (Atom)
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου