24ωρες... ΕΛΕΥΘΕΡΗ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΧΩΡΙΣ ΟΡΙΑ...ΣΤΕΙΛΕ ΤΟ ΘΕΜΑ ΣΟΥ ΝΑ ΓΙΝΕΙ ΕΙΔΗΣΗ...Συνεχής ροή Ειδήσεων από όλο τον Κόσμο.. Σελίδα Ενημέρωσης Και Σάτιρας...

Παρασκευή

ΜΗΠΩΣ ΚΗΡΥΧΘΗΚΕ ΣΤΑΣΗ ΠΛΗΡΩΜΩΝ?

Ειμαι δημοσιος υπάλληλος Πανεπιστημιακης εκπαίδευσης με 12 χρονια υπηρεσία σημερα λοιπον πληρωθηκα για ενα δεκαπενθημερο 340 ευρω και αλλα 340 το επομενο. Συνολο 680 ευρώ για ενα μηνα.Ενω θα επρεπε να παρω με το παλιο μου μισθολόγιο 800 και 800(ολα μαζι με τα επιδοματα). Θα μου πειτε που....


ειναι το παραξενο? Το παραξενο ειναι οτι η δικαιολογια ειναι οτι απο 1 Νοεμβρίου ισχύει το ενιαιο μισθολόγιο το οποιο στην περιπτωση μου επρεπε να ειναι καθαρα 490 και 490 συνολο 980! Αρα πληρωθηκα ακομα πιο λιγο και απο αυτο που νομιμα ισχύει και που ηδη ηταν πετσοκομμενο με τη δικαιολογια οτι δεν εχει εφαρμοστει πληρως το ενιαιο και σε πρωτη φαση κοβουν ολα τα επιδοματα, μη εφαρμοζωντας το ενιαιο που δεν ξερουμε ποτε θα εφαρμοστει πληρως παρολο που ισχυει ο νομος απο 1 Νοεμβρίου. Την ιδια ωρα μου χρωστα η εφορια γιατι δεν εχει εκκαθαριστει η δηλωση μου 600 ευρώ που αρχιζω να πιστευω οτι θα βλαστημισω μεχρι να τα παρω αν θα τα παρω. Την ιδια ωρα με καλει το κρατος να πληρωσω χαρατσια εκτακτες εισφορες κτλ. Δηλαδη το κρατος μου χρωστα λεφτα που δεν μου τα δινει, και την ιδια ωρα που τα χρειαζομαι για να ειμαι ενταξει στις υποχρεωσεις μου μου λεει οτι αν δεν πληρωσω θα μου κοψει το φως!! Συμπερασμα μηπως προετοιμαζομαστε σιγα σιγα ψυχολογικα για την εξοδιο ακολουθία σαν κράτος??Μηπως παμε ολοταχώς για σταση πληρωμων??
Υ.Γ. Η φορολογικη μου δηλωση την οποια κανω εδω και 20 χρονια στην ιδια εφορια παντα εκκαθαριζόταν το αργότερο μεχρι τον Αύγουστο!!Και τωρα μπαινει Δεκεμβριος και ακομα περιμενω να παρω την επιστροφή φορου!!!.

Αναγνωστης

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου