24ωρες... ΕΛΕΥΘΕΡΗ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΧΩΡΙΣ ΟΡΙΑ...ΣΤΕΙΛΕ ΤΟ ΘΕΜΑ ΣΟΥ ΝΑ ΓΙΝΕΙ ΕΙΔΗΣΗ...Συνεχής ροή Ειδήσεων από όλο τον Κόσμο.. Σελίδα Ενημέρωσης Και Σάτιρας...

Σάββατο

Πριγκίπισσα Θεοδώρα: «Μένω σε διαμέρισμα με αρουραίους»!

Αφιέρωμα στην πριγκίπισσα Θεοδώρα έκανε το αμερικανικό περιοδικό «In Touch» με αφορμή την ένταξή της στο καστ της σαπουνόπερας "Τόλμη και Γοητεία".

Η 28χρονη κόρη του Κωνσταντίνου και της Άννα-Μαρίας, ζει εδώ κι ένα χρόνο στο Λος Άντζελες, προσπαθώντας να κερδίσει κι εκείνη μια θέση ανάμεσα στα αστέρια του Χόλιγουντ.

"Απλά θέλω να μου συμπεριφέρονται .....
όπως σε κάθε άλλο κορίτσι", δηλώνει παρά την γαλαζοαίματη καταγωγή της και το γεγονός ότι είναι 300ή στη σειρά διαδοχής του βρετανικού θρόνου."Δεν μου αρέσει να συζητάω για τη ζωή μου μέχρι τώρα. θέλω να με προσλάβουν κάπου για το ταλέντο μου, όχι την οικογένειά μου", προσθέτει. Η Θεοδώρα γεννήθηκε στο Λονδίνο και μεταξύ άλλων, έκανε διακοπές τα καλοκαίρια σε σκάφη μαζί με τους πρίγκιπες Ουίλιαμ και Χάρι. "Αλήθεια, είμαι ένα πολύ συνηθισμένο κορίτσι".

Παρόλο που θα μπορούσε να ζήσει όπουδήποτε θέλει, η πριγκίπισσα Θεοδώρα αρνείται να χρησιμοποιήσει τον βασιλικό λογαριασμό της. "Το διαμέρισμά μου μόνο πολυτελές δεν είναι", εξηγώντας πως δεν θα μπορούσε να φανταστεί την αντίδραση της νονάς της, βασίλισσας Ελισάβετ, εάν μάθαινε πως ζούσε σε ένα διαμερισμα του Λος Άντζελες με συγκατοίκους και αρουραίους! "Ο μπαμπάς μου φρίκαρε όταν το ανακάλυψε! Περιττό να πω πως όταν με επισκέφθηκαν οι γονείς μου, έμειναν σε ξενοδοχείο".

Στο μεταξύ, η Θεοδώρα, απόφοιτος του Brown University, προσπαθεί να κερδίσει κι άλλους ρόλους. Αναμένεται να εμφανιστεί ως Πέγκι στη μεγάλη οθόνη, στο remake του "The Big Valley" της δεκαετίας του '60, με σκοπό να γίνει σύντομα σταρ του σινεμά. "Είμαι αποφασισμένη να τα καταφέρω μόνη μου".



πηγή: yupi.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου