Σε 339 εκατομμύρια TL ανήλθαν τα λειτουργικά κέρδη της Turkish Airlines το 2011. Όπως αναφέρεται σε σχετική ανακοίνωση, οι ενοποιημένες οικονομικές καταστάσεις παρουσιάστηκαν από τα κεντρικά της εταιρείας,....
επισημαίνοντας με τον τρόπο αυτό, τα στοιχεία που συνέβαλλαν στην ανάπτυξή της μέσα στο έτος.
Σε συνέχεια και των επιτυχημένων επιδόσεων της κατά το δεύτερο εξάμηνο του έτους, η Turkish Airlines αύξησε τα έσοδα από τις πωλήσεις της κατά 40%, σε σύγκριση με το 2010 και κατέγραψε λειτουργικά κέρδη 339 εκατομμύρια TL.
Τα καθαρά κέρδη διαμορφώθηκαν στα 19 εκατ. TL, κυρίως λόγω των μη λειτουργικών αντικειμένων.
Η Turkish Airlines κατέγραψε επίσης σημαντικά αποτελέσματα κίνησης το 2011. Ο αριθμός των επιβατών που μετέφερε κατά το διάστημα αυτό, αυξήθηκε κατά 12%, φθάνοντας τα 32,7 εκατομμύρια.
Τα διαθέσιμα χιλιόμετρα ανά κάθισμα αυξήθηκαν κατά 25%, φθάνοντας τα 81,2 δισεκατομμύρια, ο συντελεστής Φορτίου μειώθηκε κατά 1,1% στο 72,6%, ενώ τα έσοδα χιλιομέτρου ανά τόνο φορτίου αυξήθηκαν κατά 38% και ανήλθαν σε 1,459 εκατομμύρια.
Το μερίδιο των διεθνών επιβατών σε σύνολο μεταφοράς επιβατών το 2011 ήταν 40%. Μέχρι το τέλος του 2011, ο συνολικός αριθμός των αεροσκαφών του στόλου της ΤΗΥ έφτασε τα 180, εκ των οποίων τα 139 αποτέλεσαν αεροσκάφη στενής ατράκτου, 35 ευρείας ατράκτου και 6 αεροσκάφη μεταφοράς φορτίου. Ο αριθμός των διεθνών δρομολογίων αυξήθηκε στα 149 σε 82 χώρες, με την προσθήκη 19 νέων διεθνών δρομολογίων.
Παρά την πολιτική αναταραχή στην περιοχή ΜΕΝΑ, τον σεισμό στην Ιαπωνία και την κατά 37% αύξηση του μοναδιαίου κόστους των καυσίμων, το 2011 αποδείχθηκε τελικά μια θετική χρονιά για την Turkish Airlines, τόσο στα οικονομικά όσο και στα εμπορικά αποτελέσματα της. Επιπλέον, η Turkish Airlines βραβεύθηκε ως «Καλύτερη Αεροπορική Εταιρία στην Ευρώπη» το 2011.
Η Turkish Airlines, καταλήγει η ανακοίνωση, έχει επίγνωση του γεγονότος ότι η μακροπρόθεσμη στρατηγική της ανάπτυξη μπορεί να επιτευχθεί μόνο με την υγιή ολοκλήρωση της επιχειρησιακής και δημοσιονομικής πειθαρχίας. Η εταιρεία πραγματοποιεί σίγουρα βήματα προς το 2012 και τα επόμενα χρόνια, χωρίς να συμβιβάζεται με την αποτελεσματική διαχείριση του κόστους.
Πηγή:www.capital.gr
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης (Atom)
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου