Οι βαθμοί που αναλογούν στο συγκεκριμένο θέμα, διαχέονται στα υπόλοιπα (το συγκεκριμένα θέμα έχει 7 μονάδες).
Ακυρώνεται, το Γ4 ερώτημα των θεμάτων της Φυσικής Θετικής και Τεχνολογικής Κατεύθυνσης, που προκάλεσε έντονες αντιδράσεις, μετά την παρέμβαση της Ένωσης Ελλήνων Φυσικών που έκανε λόγο για «επιστημονικό λάθος», σύμφωνα με απόφαση του υπουργείου Παιδείας. Στην ανακοίνωση του υπουργείου αναφέρεται: «Στο Γ4 ερώτημα παρατηρήθηκε ότι είναι ελλιπής η διατύπωσή του. Συγκεκριμένα δεν προσδιορίζεται ότι......
η ζητούμενη γωνία αναφέρεται στο πρώτο μέγιστο της κινητικής ενέργειας. Κατόπιν τούτου το ερώτημα Γ4 ακυρώνεται και οι αντίστοιχες μονάδες ανακατανέμονται στα υπόλοιπα ερωτήματα Γ1, Γ2 και Γ3 του θέματος». Η ανακοίνωση συνεχίζει: «Σημειώνεται ότι, όσον αφορά τη γραπτή εξέταση του μαθήματος της Φυσικής, η βαθμολόγηση δεν έχει ακόμη αρχίσει, ενώ για τους έχοντες ήδη εξεταστεί προφορικά (υποψήφιοι με αναπηρία και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες) στο μάθημα, ισχύει η ίδια ρύθμιση». Για τους υποψήφιους της Θεωρητικής Κατεύθυνσης, που διαγωνίζονταν στο μάθημα της Νεοελληνικής Λογοτεχνίας, η εξεταστική επιτροπή επέλεξε Καβάφη. Το ποίημα έχει τίτλο: «Μελαγχολία του Ιάσωνος Κλεάνδρου ποιητού εν Κομμαγηνή 595 μ.Χ.» και αρχίζει με πολύ ταιριαστές εικόνες με την παρούσα συγκυρία του τόπου, αν και γράφτηκε το 1921: «Το γήρασμα του σώματος και της μορφής μου είναι πληγή από φρικτό μαχαίρι. Δεν έχω εγκαρτέρησι καμιά. Εις σε προστρέχω, Τέχνη της Ποιήσεως, που κάπως ξέρεις από φάρμακα νάρκης του άλγους δοκιμές, εν Φαντασία και Λόγω Είναι πληγή από φρικτό μαχαίρι. - Τα φάρμακα σου φέρε, Τέχνη της Ποιήσεως, που κάμνουνε- για λίγο- να μη νοιώθεται η πληγή.» Δύσκολη η Φυσική, εύκολη η Λογοτεχνία, δηλώνουν οι καθηγητές του Συλλόγου Φροντιστών Αττικής Αναφορά στη λάθος διατύπωση του θέματος της Φυσικής κάνουν και οι καθηγητές του Συλλόγου Φροντιστών Αττικής σε ανακοίνωσή τους, στην οποία επίσης τονίζουν τη μεγάλη ποσότητα των ερωτήσεων των οποίων οι απαντήσεις απαιτούσαν περισσότερο χρόνο από το τρίωρο που διέθεταν οι υποψήφιοι. Ο πρόεδρος του Συλλόγου, Γ. Βαφειαδάκης αναφέρεται και στα θέματα της Λογοτεχνίας Θεωρητικής Κατεύθυνσης, στην οποία επίσης διαγωνίστηκαν οι υποψήφιοι Θεωρητικής Κατεύθυνσης σήμερα και τα οποία χαρακτηρίζει «κατανοητά και διατυπωμένα με σαφήνεια». Όσον αφορά στις ασκήσεις και απαντήσεις, ο κ. Βαφειαδάκης σημειώνει: «Οι απαντήσεις δεν απαιτούσαν ιδιαίτερη έκταση ώστε και ο χρόνος της εξέτασης να είναι επαρκής για τους μαθητές. Τα θέματα μπορούν να απαντηθούν με βάση τα σχόλια του σχολικού εγχειριδίου σε συνδυασμό με την κριτική ικανότητα του μαθητή» και καταλήγει: «Οι μαθητές αισθάνθηκαν ασφάλεια ως προς την απόδοση των απαντήσεων και δεν δυσκολεύτηκαν ιδιαιτέρως σε κάποιο σημείο». Τη Δευτέρα, 28 Μαΐου, οι υποψήφιοι θα διαγωνιστούν στα Αρχαία Ελληνικά, Θεωρητικής Κατεύθυνσης και τα Μαθηματικά, Θετικής και Τεχνολογικής Κατεύθυνσης. Οι εξετάσεις θα ολοκληρωθούν στις 5 Ιουνίου, με το μάθημα «Αρχές Οικονομικής Θεωρίας». Ένωση Ελλήνων Φυσικών: Επιστημονικά λανθασμένη, η διατύπωση ενός θέματος της Φυσικής Επιστημονικά λανθασμένη ήταν η διατύπωση του θέματος Γ4 της Φυσικής Κατεύθυνσης στην οποία διαγωνίστηκαν σήμερα οι υποψήφιοι, υποστηρίζει η Ένωση Ελλήνων Φυσικών. Η Ένωση τονίζει ωστόσο ότι τα θέματα της Φυσικής Κατεύθυνσης ήταν εντός διδαχθείσης ύλης. Συγκεκριμένα, στην ανακοίνωσή της, η Ένωση Φυσικών επισημαίνει: «Το θέμα Γ 4 όπως διατυπώθηκε είναι επιστημονικά λανθασμένο. Η ράβδος παίρνει αρκετή ενέργεια μέσω του έργου της δύναμης F ώστε να κάνει ανακύκλωση, με αποτέλεσμα η κινητική της ενέργεια να αυξάνει επ΄ άπειρον. Εκτός από το πρώτο θέμα που αποτελούσε το 1\4 των θεμάτων (δηλαδή 25 μονάδες), τα υπόλοιπα απαιτούσαν μεγάλη εμπειρία και ιδιαίτερη διαίσθηση στη φυσική, σαν να επρόκειτο για διαγωνισμό ταλέντων φυσικής. Η χρονική διάρκεια των 3 ωρών δεν επαρκούσε για την αντιμετώπιση θεμάτων τέτοιου επιπέδου. Ως αποτέλεσμα καταργείται η διαβάθμιση στη βαθμολογία και δεν ανταποκρίνεται στο σκοπό της, δηλαδή την εισαγωγή των μαθητών ανάλογα με το επίπεδό τους στην τριτοβάθμια εκπαίδευση. Η Ένωση Ελλήνων Φυσικών ως ύστατη προσπάθεια να σώσει την τιμή και το κύρος τής επιστήμης, ζητά συγνώμη γι΄ αυτά τα θέματα από τις μαθήτριες και τους μαθητές που διαγωνίστηκαν σήμερα. Καλούμε τους συναδέλφους βαθμολογητές, μέχρι να υπάρξει διορθωτική ανακοίνωση, να μην προχωρήσουν στη διόρθωση των γραπτών». Πάντως, πολλοί καθηγητές της Φυσικής υποστηρίζουν ότι δεν είναι σημαντικό το λάθος αυτό, ενώ η συνήθης πρακτική αναλόγων περιστατικών είναι ότι οι βαθμοί που αναλογούν στο συγκεκριμένο θέμα, διαχέονται στα υπόλοιπα (το συγκεκριμένα θέμα έχει 7 μονάδες).
ΕΙΝΑΙ ΝΤΡΟΠΗ ΚΑΙ ΑΙΣΧΟΣ Η ΚΕΕ ΝΑ ΑΚΥΡΩΝΕΙ ΕΝΤΕΛΩΣ ΤΟ Γ4 ΕΡΩΤΗΜΑ ΣΤΗ ΦΥΣΙΚΗ.ΑΜΑ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΑΞΙΟΙ ΝΑ ΒΑΖΟΥΝ ΘΕΜΑΤΑ ΝΑ ΠΑΡΑΙΤΗΘΟΥΝ.ΑΠΟ ΤΗ ΣΤΙΓΜΗ ΠΟΥ ΤΑ ΘΕΜΑΤΑ ΒΓΑΙΝΟΥΝ ΚΑΙ ΠΑΝΕ ΣΤΑ ΧΕΡΙΑ ΤΩΝ ΜΑΘΗΤΩΝ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΞΕΡΟΥΝ ΟΤΙ ΕΙΝΑΙ ΥΠΕΥΘΥΝΟΙ ΓΙΑ ΤΗΝ ΤΥΧΗ 90.000 ΝΕΩΝ ΠΟΥ ΘΕΛΟΥΝ ΝΑ ΑΠΟΚΤΗΣΟΥΝ ΜΙΑ ΘΕΣΗ ΣΤΗ ΤΡΙΤΟΒΑΘΜΙΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ.ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΔΥΝΑΤΟΝ ΝΑ ΒΓΑΖΕΙ Η ΚΕΕ ΘΕΜΑΤΑ ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΝΑ ΒΓΑΖΕΙ ΜΙΑ ΑΠΟΦΑΣΗ <>.Η ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΕΙΝΑΙ ΤΡΑΓΙΚΗ.ΟΣΟΙ ΜΑΘΗΤΕΣ ΣΠΑΤΑΛΗΣΑΝ ΧΡΟΝΟ ΓΙΑ ΑΥΤΟ ΤΟ ΕΡΩΤΗΜΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΑΝΤΑΜΕΙΦΘΟΥΝ.ΜΗΝ ΣΚΕΠΑΖΟΥΜΕ ΤΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ ΓΙΑ ΑΛΛΗ ΜΙΑ ΦΟΡΑ.Η ΣΑΘΡΟΤΗΤΑ ΤΟΥ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ ΜΑΣ ΣΥΣΤΗΜΑΤΟΣ ΦΑΝΗΚΕ ΣΕ ΟΛΟ ΤΗΣ ΤΟ ΜΕΓΑΛΕΙΟ.ΟΣΟΙ ΜΑΘΗΤΕΣ ΚΟΥΡΑΣΤΗΚΑΝ ΘΑΒΟΝΤΑΙ ΚΑΙ ΟΣΟΙ ΕΙΝΑΙ ΤΥΧΕΡΟΙ ΑΝΑΔΕΙΚΝΥΟΝΤΑΙ.ΜΠΡΑΒΟ ΕΛΛΑΔΑ ΤΟ ΤΕΛΕΥΤΑΙΟ ΚΑΙΡΟ ΞΕΡΕΙΣ ΚΑΛΑ ΝΑ ΠΛΗΓΩΝΕΙΣ ΤΟΥΣ ΝΕΟΥΣ ΠΟΥ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΣΕ ΑΝΑΔΕΙΞΟΥΝ ΠΑΓΚΟΣΜΙΑ!!
ΑπάντησηΔιαγραφή