Η «αντεπίθεση» των ελληνικών ναυπηγείων: Επενδύσεις, διεθνείς συμμαχίες και χιλιάδες νέες θέσεις εργασίας...Κώστας Βαξεβάνης,για ΣΥΡΙΖΑ....«Και αν σας ρωτήσει κάποιος “γιατί καταντήσατε έτσι;”, πείτε του “για να σώσουμε τον κόσμο”»... Μου είπε “είμαι στο κόμμα της Καρυστιανού” και του είπα “τέλεια έρχομαι κι εγώ”...Ο Σταύρος μάς κάνει μαθήματα ρωσικών και μας δείχνει τα αξιοθέατα της Αγίας Πετρούπολης. ... ... 24ωρες... ΕΛΕΥΘΕΡΗ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΧΩΡΙΣ ΟΡΙΑ...ΣΤΕΙΛΕ ΤΟ ΘΕΜΑ ΣΟΥ ΝΑ ΓΙΝΕΙ ΕΙΔΗΣΗ...Συνεχής ροή Ειδήσεων από όλο τον Κόσμο.. Σελίδα Ενημέρωσης Και Σάτιρας...

Σάββατο

Κοντά στους συναγωνιστές του ΚΑΙ μετεκλογικά βρέθηκε ο Ευγένιος Παπαδόπουλος,Βουλευτής Πιερίας με τους "Ανεξάρτητους Έλληνες"!

ΤΟ ΑΙΜΑ ΝΕΡΟ ΔΕΝ ΓΙΝΕΤΑΙ! 

 Στον χώρο της Εμποροπανήγυρης Κατερίνης,όπου σήμερα οι Πιεριείς με την επιμέλεια της Εθελοντικής Ομάδας Δράσης Πιερίας αγόρασαν φθηνά εξαιρετικής ποιότητας ελαιόλαδο,....
συνομίλησε με τους Εθελοντές,με τον κόσμο και δέχτηκε,φυσικά,τα συγχαρητήρια όλων! Αυτονόητο ήταν να υποσχεθεί σε όλους την συνεχή παρουσία του στις λαικές δράσεις και επανέλαβε την προσφιλή του ρήση "από τους Εθελοντές θα πάρουν μαθήματα και οι πολιτικοί"!

2 σχόλια:

  1. Ανώνυμος12/5/12, 9:04 μ.μ.

    ΤΠΤ ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ ΚΑΝΕΙ ΟΙ ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ... ΠΕΙΝΑΜΕ. ΜΑΣ ΓΕΜΙΖΟΥΝ ΛΑΘΡΟΜΕΤΑΝΑΣΤΕΣ ΚΑΙ ΚΑΤΑΝΤΗΣΑΜΕ ΝΑ ΕΧΟΥΝ ΕΚΕΙΝΟΙ ΤΖΑΜΠΑ ΟΛΑ ΤΑ ΦΑΡΜΑΚΑ ΚΙ ΕΜΕΙΣ ΠΑΜΦΤΩΧΟΙ ΝΑ ΜΗ ΜΠΟΡΟΥΜΕ ΝΑ ΠΑΡΟΥΜΕ ΟΥΤΕ ΑΣΠΙΡΙΝΗ.
    ΘΕΛΟΥΜΕ ΑΜΕΣΩΣ ΜΙΑ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ ΧΡΥΣΗΣ ΑΥΓΗΣ. ΑΛΛΙΩΣ ΘΑ ΠΕΘΑΝΟΥΜΕ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ανώνυμος12/5/12, 10:36 μ.μ.

    ΣΙΓΑ ΤΟΝ ΚΑΡΑΓΚΙΟΖΗ ΠΟΥ ΕΓΙΝΕ ΚΑΙ ΒΟΥΛΕΥΤΗΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή