Μέσα στο 2014 αναμένεται να ξεκινήσει η παραγωγή της νέας γενιάς αυτοκινήτων «PONY», με στόχο να κατακτήσει μερίδιο όχι μόνο της ελληνικής αγοράς, αλλά και χωρών της Αφρικής, της Ασίας και της Νότιας Αμερικής που ήδη έχουν επιδείξει ενδιαφέρον λόγω....
των ανθεκτικών χαρακτηριστικών του και βέβαια της χαμηλής τιμής του. Μερικές απο τις χώρες αυτές είναι η Αίγυπτος, η Κένυα, το Μαρόκο, η Αιθιοπία, η Αγκόλα, η Βραζιλία, και η Αργεντινή. Αιτία και αφορμή η κρίση που οδηγεί στα αζήτητα τα πολυτελή αυτοκίνητα και κάνει τους Έλληνες να αναζητήσουν φθηνές και δοκιμασμένες λύσεις. Έτσι, σχεδόν 30 χρόνια μετά, το θρυλικό ελληνικής κατασκευής αυτοκίνητο ετοιμάζεται να ετοιμάζεται να βγει και πάλι στους δρόμους, επιβεβαιώνοντας τον «λαϊκό» του χαρακτήρα, όπως το είχε πετύχει από το 1974 έως το 1982, τότε που το «ελληνικό αυτοκίνητο» δεν ήταν ανέκδοτο. Η εταιρεία NAMCO βρίσκεται στη φάση υλοποίησης μιας νέας επένδυσης στην Ραιδεστό Θεσσαλονίκης, για την παραγωγή ενός νέου μοντέλου Stalion 4X4 καθώς και του CITY STAR ενός πρωτοποριακού ηλεκτρικού αυτοκινήτου, για την πόλη και όχι μόνο. «Θέλουμε να προσφέρουμε στους Έλληνες, και όχι μόνο, αυτοκίνητα απλά, μικρά, ορθολογικά, αντιρρυπαντικά και πάνω απ΄ όλα φτηνά. Η NAMCO έχει δημιουργήσει τη δική της σχολή στα ειδικά αυτοκίνητα τύπου «PONY», που ίσως να μην ικανοποιούν και ενδιαφέρουν τα εξευγενισμένα γούστα του lifestyle και τις ειδικές αξιώσεις των Dundee αγοραστών, όμως αναμφίβολα ενδιαφέρουν την παραγωγική και σίγουρα όχι την παρασιτική μάζα των αναδυόμενων χωρών, τη μόνη που στηρίζει την πραγματική οικονομία» λέει στο ΠΡΩΤΟ ΘΕΜΑ ο κ.Πέτρος Τζανέτος Κοντογούρης, πρόεδρος του Δ.Σ της εταιρείας, που εμφανίστηκε αισιόδοξος για το νέο ξεκίνημα του θρυλικού «PONY», σημειώνοντας με νόημα : «Η Ελλάδα, ισχυρίζονται ορισμένοι καθηγητάδες και πάρα πολλοί μανδαρίνοι, δεν είναι σε θέση να παράγει αυτοκίνητα αλλά ούτε ποδήλατα. Όμως η General Motors, πού ήταν σε θέση να παράγει χιλιάδες οχήματα, πτώχευσε και εισέπραξε 70 δις δολάρια από τους φορολογούμενους των ΗΠΑ. Το ίδιο συνέβη με σχεδόν όλες τις «μεγάλες» αυτοκινητοβιομηχανίες, που πλέον ξεπουλούν όσο - όσο τα μεγαλόπνοα εργοστάσια που είχαν κατασκευάσει. Άποψή μου είναι πως η χώρα μας, δεν μπορεί να επιβιώνει μόνο από τη ναυτιλία και τον τουρισμό. Η Ελλάδα μπορεί να ζήσει αιώνια από τα δημιουργικά μυαλά και τη δραστηριότητα όλων των κλάδων όλων των Ελλήνων και ιδιαίτερα των ταλαντούχων νέων της. Αυτό προσπαθούμε και εμείς στη NAMCO, στηρίζοντας κάθε νέα καινοτομία και τεχνολογία, κάνοντας πράξη και τη λεγόμενη «πράσινη ανάπτυξη» με τα χαμηλής ρύπανσης οχήματα «PONY» αλλά και με τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα πόλης» κατέληξε ο κ. Κοντογούρης. Σε σχέση με το παρελθόν, που η πολιτεία αποθάρρυνε ουσιαστικά με τις ενέργειες της, την ανάπτυξη ελληνικής αυτοκινητοβιομηχανίας, σήμερα και λόγω της γενικότερης οικονομικής κρίσης η εικόνα φαίνεται να αλλάζει. Όπως έκανε γνωστό ο υφυπουργός Ανάπτυξης κ. Σωκράτης Ξυνίδης, το υπουργείο θα συμβάλει με κάθε τρόπο στην επανενεργοποίηση της εταιρείας NAMCO σε παραγωγική βάση, ενώ εμφανίστηκε θετικός στη δημιουργία ομάδας δράσης υπαλλήλων των υπουργείων Μεταφορών και Ανάπτυξης προκειμένου να εξετάσουν την ουσιαστική στήριξη της ελληνικής βιομηχανίας πάσης φύσεως οχημάτων, όπως ζήτησε στη βουλή ο βουλευτής του ΛΑ.Ο.Σ κ.Κώστας Αϊβαλιώτης, Πολέμησαν την επιτυχία του Από το 1974 έως το 1982, οπότε και η μονάδα της NAMCO, έβαλε λουκέτο, πουλήθηκαν περισσότερα από 18.000 οχήματα, πετυχαίνοντας την ημερήσια παραγωγή 8 με 10 αυτοκινήτων την ημέρα, πρωτόγνωρο για τα ελληνικά δεδομένα. Το «PONY» είχε καταφέρει να γίνει μανία, προσελκύοντας το ενδιαφέρον των αγοραστών, επειδή ήταν εύχρηστο, είχε προσιτή τιμή και το κυριότερο ήταν αυτοκίνητο «Made in Greece» που ενθουσίαζε τους Έλληνες. Στα τέλη της δεκαετίας του 1970, αυτοκίνητα «PONY» είχαν προμηθευτεί για τις ανάγκες γενικής επιστασίας οι ένοπλες δυνάμεις και τα σώματα ασφαλείας, καθώς και οι ΔΕΚΟ όπως ο ΟΤΕ και τα ΕΛΤΑ. Τα αυτοκίνητο ήταν περιζήτητα όχι μόνο στην Ελλάδα, αλλά και σε ακόμη 14 χώρες, καθιστώντας το «PONY» συνώνυμο της ελληνικής παραγωγής. Η εμπορική επιτυχία της ελληνικής αυτοκινητοβιομηχανίας, γρήγορα θορύβησε τους πολυεθνικούς κολοσσούς και τους εγχώριους υποστηρικτές τους, που επεδίωξαν να την πλήξουν, πετυχαίνοντας τελικά να σταματήσουν την παραγωγή του «PONY». Δεν ήταν μόνο αξιωματούχοι των τότε κυβερνήσεων, που εφεύρισκαν διάφορα προσκόμματα για να κάμψουν την άνοδο της NAMCO, ήταν και οι ίδιοι οι εργαζόμενοι σε αυτήν. που καθοδηγούμενοι από τους συνδικαλιστές τους, απείχαν για 120 μέρες από την εργασία τους, διεκδικώντας αυξήσεις 35% και επιπλέον άδεια διακοπών, με αποτέλεσμα να κατεβάσει ρολά το εργοστάσιο και να μπει άδοξο τέλος στο πετυχημένο εγχείρημα.
των ανθεκτικών χαρακτηριστικών του και βέβαια της χαμηλής τιμής του. Μερικές απο τις χώρες αυτές είναι η Αίγυπτος, η Κένυα, το Μαρόκο, η Αιθιοπία, η Αγκόλα, η Βραζιλία, και η Αργεντινή. Αιτία και αφορμή η κρίση που οδηγεί στα αζήτητα τα πολυτελή αυτοκίνητα και κάνει τους Έλληνες να αναζητήσουν φθηνές και δοκιμασμένες λύσεις. Έτσι, σχεδόν 30 χρόνια μετά, το θρυλικό ελληνικής κατασκευής αυτοκίνητο ετοιμάζεται να ετοιμάζεται να βγει και πάλι στους δρόμους, επιβεβαιώνοντας τον «λαϊκό» του χαρακτήρα, όπως το είχε πετύχει από το 1974 έως το 1982, τότε που το «ελληνικό αυτοκίνητο» δεν ήταν ανέκδοτο. Η εταιρεία NAMCO βρίσκεται στη φάση υλοποίησης μιας νέας επένδυσης στην Ραιδεστό Θεσσαλονίκης, για την παραγωγή ενός νέου μοντέλου Stalion 4X4 καθώς και του CITY STAR ενός πρωτοποριακού ηλεκτρικού αυτοκινήτου, για την πόλη και όχι μόνο. «Θέλουμε να προσφέρουμε στους Έλληνες, και όχι μόνο, αυτοκίνητα απλά, μικρά, ορθολογικά, αντιρρυπαντικά και πάνω απ΄ όλα φτηνά. Η NAMCO έχει δημιουργήσει τη δική της σχολή στα ειδικά αυτοκίνητα τύπου «PONY», που ίσως να μην ικανοποιούν και ενδιαφέρουν τα εξευγενισμένα γούστα του lifestyle και τις ειδικές αξιώσεις των Dundee αγοραστών, όμως αναμφίβολα ενδιαφέρουν την παραγωγική και σίγουρα όχι την παρασιτική μάζα των αναδυόμενων χωρών, τη μόνη που στηρίζει την πραγματική οικονομία» λέει στο ΠΡΩΤΟ ΘΕΜΑ ο κ.Πέτρος Τζανέτος Κοντογούρης, πρόεδρος του Δ.Σ της εταιρείας, που εμφανίστηκε αισιόδοξος για το νέο ξεκίνημα του θρυλικού «PONY», σημειώνοντας με νόημα : «Η Ελλάδα, ισχυρίζονται ορισμένοι καθηγητάδες και πάρα πολλοί μανδαρίνοι, δεν είναι σε θέση να παράγει αυτοκίνητα αλλά ούτε ποδήλατα. Όμως η General Motors, πού ήταν σε θέση να παράγει χιλιάδες οχήματα, πτώχευσε και εισέπραξε 70 δις δολάρια από τους φορολογούμενους των ΗΠΑ. Το ίδιο συνέβη με σχεδόν όλες τις «μεγάλες» αυτοκινητοβιομηχανίες, που πλέον ξεπουλούν όσο - όσο τα μεγαλόπνοα εργοστάσια που είχαν κατασκευάσει. Άποψή μου είναι πως η χώρα μας, δεν μπορεί να επιβιώνει μόνο από τη ναυτιλία και τον τουρισμό. Η Ελλάδα μπορεί να ζήσει αιώνια από τα δημιουργικά μυαλά και τη δραστηριότητα όλων των κλάδων όλων των Ελλήνων και ιδιαίτερα των ταλαντούχων νέων της. Αυτό προσπαθούμε και εμείς στη NAMCO, στηρίζοντας κάθε νέα καινοτομία και τεχνολογία, κάνοντας πράξη και τη λεγόμενη «πράσινη ανάπτυξη» με τα χαμηλής ρύπανσης οχήματα «PONY» αλλά και με τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα πόλης» κατέληξε ο κ. Κοντογούρης. Σε σχέση με το παρελθόν, που η πολιτεία αποθάρρυνε ουσιαστικά με τις ενέργειες της, την ανάπτυξη ελληνικής αυτοκινητοβιομηχανίας, σήμερα και λόγω της γενικότερης οικονομικής κρίσης η εικόνα φαίνεται να αλλάζει. Όπως έκανε γνωστό ο υφυπουργός Ανάπτυξης κ. Σωκράτης Ξυνίδης, το υπουργείο θα συμβάλει με κάθε τρόπο στην επανενεργοποίηση της εταιρείας NAMCO σε παραγωγική βάση, ενώ εμφανίστηκε θετικός στη δημιουργία ομάδας δράσης υπαλλήλων των υπουργείων Μεταφορών και Ανάπτυξης προκειμένου να εξετάσουν την ουσιαστική στήριξη της ελληνικής βιομηχανίας πάσης φύσεως οχημάτων, όπως ζήτησε στη βουλή ο βουλευτής του ΛΑ.Ο.Σ κ.Κώστας Αϊβαλιώτης, Πολέμησαν την επιτυχία του Από το 1974 έως το 1982, οπότε και η μονάδα της NAMCO, έβαλε λουκέτο, πουλήθηκαν περισσότερα από 18.000 οχήματα, πετυχαίνοντας την ημερήσια παραγωγή 8 με 10 αυτοκινήτων την ημέρα, πρωτόγνωρο για τα ελληνικά δεδομένα. Το «PONY» είχε καταφέρει να γίνει μανία, προσελκύοντας το ενδιαφέρον των αγοραστών, επειδή ήταν εύχρηστο, είχε προσιτή τιμή και το κυριότερο ήταν αυτοκίνητο «Made in Greece» που ενθουσίαζε τους Έλληνες. Στα τέλη της δεκαετίας του 1970, αυτοκίνητα «PONY» είχαν προμηθευτεί για τις ανάγκες γενικής επιστασίας οι ένοπλες δυνάμεις και τα σώματα ασφαλείας, καθώς και οι ΔΕΚΟ όπως ο ΟΤΕ και τα ΕΛΤΑ. Τα αυτοκίνητο ήταν περιζήτητα όχι μόνο στην Ελλάδα, αλλά και σε ακόμη 14 χώρες, καθιστώντας το «PONY» συνώνυμο της ελληνικής παραγωγής. Η εμπορική επιτυχία της ελληνικής αυτοκινητοβιομηχανίας, γρήγορα θορύβησε τους πολυεθνικούς κολοσσούς και τους εγχώριους υποστηρικτές τους, που επεδίωξαν να την πλήξουν, πετυχαίνοντας τελικά να σταματήσουν την παραγωγή του «PONY». Δεν ήταν μόνο αξιωματούχοι των τότε κυβερνήσεων, που εφεύρισκαν διάφορα προσκόμματα για να κάμψουν την άνοδο της NAMCO, ήταν και οι ίδιοι οι εργαζόμενοι σε αυτήν. που καθοδηγούμενοι από τους συνδικαλιστές τους, απείχαν για 120 μέρες από την εργασία τους, διεκδικώντας αυξήσεις 35% και επιπλέον άδεια διακοπών, με αποτέλεσμα να κατεβάσει ρολά το εργοστάσιο και να μπει άδοξο τέλος στο πετυχημένο εγχείρημα.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου